Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:18:51 GMT

شما هم می‌توانید بهترین عکاس باشید

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۶۸۲

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیرحمزه زارعزاده شهردار باغ شهر تاریخی مهریز از برگزاری جشنواره عکس زیبایی‌ها و جاذبه‌های باغ شهر تاریخی مهریز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه را نشان دادن جاذبه‌ها و زیبایی‌های شهر مهریز به همه مردم است.

او افزود: هر عکاس می‌تواند فقط پنج عکس را در قالب فایل، به شماره ایتا ۰۹۱۳۸۵۷۹۲۴ یا به صورت سی دی همراه با ذکر نام و نام خانوادگی، سن و شماره تماس تا روز سوم تیرماه به دبیرخانه شهرداری مهریز ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مهریز اظهار داشت: داوری جشنواره عکاسی مذکور به همت استاد خیرخواه انجام خواهد شد و اختتامیه این جشنواره نیز در روز ۱۳ تیرماه سال جاری همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

شهرستان مهریز دارای آثار تاریخی و گردشگری متعددی است از آن جمله می‌توان از باغ پهلوان پور، چشمه غربالبیز، کوه ریک، کاروانسرای زین‌الدین، قلعه سریزد، سرو کهنسال، زیارتگاه پیرنارکی و سایر آثار نام برد.

در اسناد مکتوب شکل گیری مهریز را به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی منسوب می‌دانند و در روزگاران پیشین مهرگرد و سپس مهریجرد نامیده می‌شده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: lبافت تاریخی یزد شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد های گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سید علی ترابی ضمن تبریک روز بناهای تاریخی گفت:  در حال حاضر علاوه بر ثبت ملی قلعه  تاریخی سنگان ، ۱۱۰ محوطه تاریخی در شهرستان اشنویه در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است و جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد گردشگری کشور ثبت شد.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب باغات گیلاس و اهمیت برگزاری جشنواره گیلاس در معرفی شهرستان که زمینه توسعه را هموار خواهد کرد گفت: امسال نیز جشنواره گیلاس باشکوهتر از سنوات گذشته در شهرستان با مشارکت مردم و ادارات ذیربط برگزار خواهد شد.

همچنین امروز بمناسبت روز بناهای تاریخی فرماندار شهرستان اشنویه از قلعه تاریخی سنگان دیدار و  از خانواده مرحوم حاج محمدامین زرزا تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • ثبت جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد های گردشگری کشور
  • ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • آجیل فروشی های قدیمی و باکیفیت شهر مشهد
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی