Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@03:58:47 GMT

عکس ؛ پا به توپ شدن ستاره پرسپولیسی در باکو

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۷۲۸

عکس ؛ پا به توپ شدن ستاره پرسپولیسی در باکو

لیگ آذربایجان با خارج شدن از قرنطینه تمرینات تیم هایش را آزاد کرده و برنامه بازی ها را مشخص کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از تعطیلی دو ماهه لیگ آذربایجان به دلیل شیوع کرونا روز سه شنبه این کشور از قرنطینه خارج شده و لیگ این کشور نیز مجوز فعالیت گرفت. سامان نریمان جهان ستاره ایرانی نفتچی باکو سابقه بازی در پرسپولیس را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان نریمان جهان با قرنطینه شدن آذربایجان در باکو ماندگار شده بود از روز سه شنبه تمرینات خود را با نفتچی از سر گرفت فدراسیون این کشور فرصت بیست روزه ای برای آماده سازی تیم ها در نظر گرفته است و بعد از آن دیدار ها بدون حضور تماشاگر و با فاصله ۵ روزه و در نهایت ۸ دیدار باقیمانده از لیگ برتر این کشور در مدت ۴۰ روز به پایان خواهد رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سامان نریمان جهان نفتچی باکو سامان نریمان جهان لژیونرهای ایران نفتچی باکو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق

به گزارش همشهری آنلاین تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.

او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

کد خبر 846515 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده اند
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • جمهوری آذربایجان به مناقشه ایران و اسرائیل کشیده می‌شود؟