Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@21:31:20 GMT

احتمال پارگی رباط صلیبی مدافع پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۷۳۶

احتمال پارگی رباط صلیبی مدافع پرسپولیس

رباط صلیبی محمد انصاری بار دیگر در خطر پارگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد انصاری که دو فصل پیش به خاطر پارگی رباط صلیبی مدت زیادی از میادین دور بود، بار دیگر در خطر ابتلا به این مصدومیت شدید قرار گرفته است.

مدافع پرسپولیس در فضای مجازی از هواداران تیمش خواسته تا برای او دعا کنند تا فردا که جواب MRI وی مشخص می‌شود با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس رباط صلیبی محمد انصاری رباط صلیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !

به گزارش ورزش سه مربیان فوتبال می گویند مدافعان کناری ابتدا باید دفاع کردن را خوب بلد باشند و سپس  در فاز تهاجمی و گلسازی به کمک تیم بیایند.در واقع همان طور که از عنوان مدافع چپ یا راست مشخص است اینکه آنها ابتدا مدافعند وباید از دروازه خودی حافظت کند و در مرحله دوم به کمک تیم‌شان در تهاجم بیایند.

عبدالکریم حسن از روزی که به پرسپولیس آمد به خاطر کارهای ترکیبی، نفوذها و شوت هایش مورد توجه قرار گرفت هر چند شانس این را نداشت تا در بازی های قبلی با وجود تاثیرگذاری در فاز حمله نه گل بزند نه پاس گل بدهد.

عبدالکریم یک بار مقابل فولاد موفق به گلزنی شد که با پرچم اشتباه کمک داور این گل مردود شد.بار دوم نیز در سیرجان شوت سرکش او تیر دروازه حریف را لرزاند. برای ارسال پاس گل نیز او آنقدر خوش شانس نبود که به چشم بیاید چرا که غالبا در کارهای ترکیبی با عبور از میانه میدان هافبک صاحب موقعیت بهتر را پیدا می کرد و اصرار به ارسال از جناحین نداشت.

در واقع مدل بازی عبدالکریم به گونه ای بود که شبیه مدافعان کناری کلاسیک فوتبال ایران عمل نمی کرد. او دوست نداشت توپ را تا حوالی خط عرضی زمین پیش برده و سپس دنبال ارسال توپ باشد .عبدالکریم غالبا با عبور از نیمه زمین مثل یک هافبک در کار ترکیبی شرکت می کرد و همواره دنبال پیدا کردن فضاهای خالی برای ارسال پاس تودر یا بازی در عرض بود.

با وجود این ویژگی در مدل بازی تهاجمی او، در نیمه زمین خود بعضا کیفیت خوبی نداشت و تحت فشار اشتباهاتی مرتکب می‌شد که توی ذوق می زد. با وجود قدرت بدنی بالا و فیزیک مناسب او در برخی مسابقات در دوئل ها کم می آورد یا با ارسال پاس های اشتباهی شرایط را برای خودش و تیمش سخت می کرد.

البته گفته شد روزه داری در ماه مبارک رمضان باعث شده تا قوای بدنی او تحلیل برود و شاید نمایش ضعیف مقابل ملوان ناشی از همان ضعفی بود که سراغش آمد اما انتظار از او به عنوان مدافع کناری که در بالاترین سطح فوتبال آسیا درخشیده بیش از اینها بود.

اما این هفته شرایط برای حسن تغییر کرد و شماره 33 پرسپولیس ابتدا یک مدافع چپ بود که در دفاع از دروازه اش به اندازه هجوم و کارهای ترکیبی اش درست عمل می کرد. عبدالکریم در آبادان همان نقشی را بازی کرد که باید داشته باشد.یک مدافع چپ رونده که بموقع جمع می شود و سر وقت بالا می آید تا در کارهای تهاجمی شرکت کند.

غیر از آن حضور بموقع روی خط دروازه در دقایق پایانی، عبدالکریم موق شد یک بازیکن مطمئن در خط دفاع پرسپولیس باشد و اجازه خلق موقعیت را به غیر از یکی دو مورد محدود به صنعت نفت دهد.

تعادل و توازنی که این مدافع قطری در بازی خود ایجاد کرد همان چیزی است که به او کمک  می کند تا تبدیل به یک مدافع کناری مطمئن در پرسپولیس شود که مثل هفته های اخیر بیرون گذاشتن و تعویض شدنش غیر ممکن شود.در عین حال نمایش متعادل و با ثبات به پرسپولیس کمک خواهد کرد تا با پایین ماندن آمار گل های خورده و تدوام کلین شیت ها این تیم برای قهرمانی با اصول  و منطق پیش برود و در بازی‌های باقیمانده با رعایت اولین و مهمترین لازمه رسیدن به قهرمانی شانس رسیدن به جام را برای خود زنده نگه دارد.

دیگر خبرها

  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!