Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@18:33:15 GMT

2 میلیارد تومان زکات در ملایر جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۷۹۶

2 میلیارد تومان زکات در ملایر جمع‌آوری شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از جمع‌آوری بیش از ۲ میلیارد تومان زکات طی سال گذشته در ملایر خبر داد.

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به جمع‌آوری زکات در ملایر اظهار کرد: سال گذشته در شهرستان ملایر ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان زکات جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه این میزان زکات شامل زکات پروژه، مستحبی، زکات فطریه و محرومین بوده است گفت: از میزان زکات سال گذشته ۸۱۵ میلیون تومان زکات فطریه و ۲۹۳ میلیون تومان زکات مستحبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر از سال ۸۸ در استان همدان در بحث زکات رتبه اول را داشته است گفت: سال گذشته نیز شهرستان ملایر رتبه اول را داشت و در دو ماهه اول امسال نیز رتبه برتر را از در استان همدان کسب کردیم.

وی از جمع‌آوری ۴۶ میلیون تومان زکات فطریه در شهر ملایر طی سال جاری خبر داد و افزود:این میزان فقط در خود شهر ملایر است و هنوز میزان جمع آوری زکات فطریه در شهرهای مجاور و روستاها اعلام نشده است.

کرمی‌مقدم گفت: طی هماهنگی با هیات امنای مساجد در روستاها زکات فطریه جمع‌آوری شده در روستاها بین افراد نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد در همان روستا توزیع و صور جلسه آن به کمیته امداد داده می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۵ میلیون تومان زکات مستحبی نیز در دو ماهه امسال جمع‌آوری شده که امیدواریم با توجه به برداشت محصولات کشاورزی طی ماه‌های آینده شاهد افزایش زکات در شهرستان ملایر باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی زکات کمیته امداد ملایر جمع آوری زکات کمک به محرومان میلیون تومان زکات شهرستان ملایر کمیته امداد زکات فطریه سال گذشته جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهرستان قرچک یکی از شهرستان‌های استان تهران است که به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌آباد و قشلاق جیتو با انتزاع از شهرستان ورامین ایجاد شد . شهروند خبرنگار ما از آسیب های احتمالی سگ های ولگرد به زنان و کودکان نگران است و درخواست رسیدگی و جمع آوری آنها را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام در شهرستان قرچک بخصوص شهرک مهستان مسأله سگ های وحشی به صورت بحرانی در آمده و برای زنان و کودکان ایجاد خطر می کند شهرداری قرچک هم متاسفانه هیچ اقدامی برای جمع آوری انجام نمی‌دهد لطفاً پیگیری فرمایید سپاسگزارم.

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان