Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد جزئی از هویت مردم ایران است، سیاست‌های شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد از در سه سال آینده را تشریح کرد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پیشوا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی عصر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قیام 15 خرداد جزئی از هویت مردم ایران است اظهار داشت: اگر چه فضیلت سبقت در این مجاهدت مربوط به مردم پیشوا، ورامین و جنوب شرق استان تهران است اما مایه افتخار همه مردم ایران است و باید همه مردم ایران این مراسم را تکریم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای تکریم درست این قیام انجام شود تا در 3 سال آینده و در شصتمین سالگرد قیام اقدامات مؤثری پیرامون این حرکت انقلابی صورت گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: برای تحقق این امر وظایف مضاعف و مفصلی از نظر رسانه‌ای و هنری برعهده داریم که سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این مسیر وظیفه‌اش را جدی گرفته و محکم انجام خواهد داد.

گلریزان مزار حماسه‌سازان 15 خرداد پیشوا به روایت تصویربازخوانی جزئیات واقعه تاریخی 15 خرداد 1342 / روایتی از نقش علمای آذربایجان در این قیام تاریخیروایتی عینی از قیام 15 خرداد 42 / کفن پوشان پیشوایی چگونه از دستگیری امام (ره) آگاه شدند؟ + فیلم

قمی سپس با تأکید بر مردمی بودن این مراسم گفت: اگر سازمان تبلیغات و بقیه دستگاه‌ها کوتاهی در این زمینه داشته‌اند، نباید مانع هویت مردمی قیام 15 خرداد شوند بلکه باید حامی باشند تا هویت مردمی 15 خرداد تفحص شده و به صورت جدی پیگیری شود.

وی سپس عنوان کرد: هر ساله باید برنامه‌ها باشکوه‌تر برگزار شود و در 3 سال آینده یعنی شصتمین سالگرد قیام، اتفاقات پربرکتی را شاهد باشیم، به گونه‌ای که همه جوانان و نوجوانان مملکت بدانند، بشناسند و بفهمند چه هزینه‌هایی را مردم پیشوا و ورامین داده‌اند و چه قیام پرشکوهی را پایه گذاشته‌اند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: هر کس که برکات انقلاب را مطالعه کرده باشد، قدر این قیام را می‌داند اما برای عموم مردم باید تبیین و شفاف‌سازی شود تا در یک مسیر گام برداشته شده و در رسانه‌ها منعکس شود و در این زمینه هنرمندان و رسانه ملی باید بیش از پیش درگیر شده و آثار سریالی، سینمایی و تاریخ شفاهی عرضه شود.

قمی همچنین خاطرنشان کرد: در حوزه انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای نیز پیشنهاداتی وجود دارد و قدم‌هایی برداشته خواهد شد و باید برای خودمان سقف زمانی بگذاریم تا در 3 سال آینده مردم بیش از پیش قیام 15 خرداد پیشوا و ورامین را بشناسند‌.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مردم ایران قیام 15 خرداد هویت مردم سال آینده ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد

اکبر تاجیک سعیدی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن دعوت از مردم شهید پرور و ولایت مدار ورامین، قرچک و پیشوا برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکر هستیم، که در حماسه ماندگار ۱۱ اسفند شاهد حضور پرشور مردم همیشه در صحنه دیار ۱۵ خرداد در انتخابات بودیم.

وی با بیان اینکه مردم در دورم دوم انتخابات نیز بار دیگر با آرمان‌های امام، انقلاب، نظام و رهبری تجدید میثاق خواهند کرد، گفت: مردم همیشه در صحنه با حضور پرشور در انتخابات پایبندی به خون شهیدان را بار دیگر به رخ خواهند کشید.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا اضافه کرد: با توجه به تعیین تکلیف انتخابات مجلس، در دور دوم و برگزاری آن در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری و با توجه به نقش بی بدیل و حضور آگاهانه مردم انقلابی و عزتمند در پیشرفت و توسعه منطقه، از تمامی مردم فهیم دعوت می‌کنم، همچون گذشته با شرکت در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم قانون اساسی اضافه کنند.

وی تاکید کرد: همه امکانات و شرایط برای برگزاری انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه ورامین, پیشوا, قرچک و جوادآباد فراهم شده است و با کاهش ۳۰ درصدی صندوق اخذ آرا در ورامین ۱۱۰ صندوق، قرچک ۱۱۲ صندوق، پیشوا ۶۲ صندوق و جوادآباد ۲۳ صندوق آماده اخذ رأی از مردم فهیم و انقلابی خواهد بود.

تاجیک سعیدی ضمن تشکر مجدد از تلاش‌های عوامل برگزاری انتخابات افزود: ناظرین دفتر نظارت شورای نگهبان با آمادگی کامل و توان مضاعف، آماده نظارت بر حسن اجرای انتخابات در حوزه انتخابیه هستند و هرگونه اظهار نظر غیرمسئولانه و غیر مستند و انتساب آن به اشخاص و جریانات توسط این افراد، صورت نخواهد پذیرفت.

بالاترین مقام نظارتی بر انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: طبق اصل ۹۹ قانون اساسی و قانون انتخابات کشور، هیأت نظارت بر انتخابات مسئول حسن اجرای قانون بوده و هرگونه اظهارنظر به نفع و یا علیه کاندیداها و موضع گیری ها از طرف افرادی که در ادوار گذشته در شورای نگهبان مسئولیت داشته و یا به عنوان ناظر فعالیت داشته اند، ارتباطی با هیأت نظارت و مسئولان فعلی نخواهد داشت.

وی گفت: همگی در مسیر قانون و اجرای مطلوب انتخاباتی پرشور، در فضای حقیقی و مجازی گام برخواهیم داشت و پایبندی خود را به آرمان‌های شهیدان، با بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری امام خامنه ای اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 6084280

دیگر خبرها

  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • بادامچیان: نمایندگان هفتم خرداد مشخص می‌کنند که رئیس مجلس کیست
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • حضور مردم در مناسبت‌ها و جامعه قدرت نرم جمهوری اسلامی است