Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای آینده شاهد روند خنک شدن دما هوا و احتمال بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم.

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضع هوای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  روز گذشته هوای گرمی داشتیم به‌طوری‌که دمای هوا تا۴۰ درجه رسید امروز هرچند دمای هوا کمی نسبت به روز قبل کاهش داشت اما روز گرمی را سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از امشب با تغییر سوی جریانات و شمالی شدن آن انتظار داریم روند کاهشی دما تداوم داشته و روزهای ابتدایی هفته آینده روزهای خنک‌تری را پیش رو خواهیم داشت‌

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با توجه به شکل گیری جریانات شمالی روی منطقه روزهای آینده شرایط برای افزایش ابر مهیا می‌شود که انتظار داریم شرایط برای بارش‌های پراکنده، گاهی همراه با وزش باد و احتمال رعد‌وبرق فراهم شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امشب افزایش موج و فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی اسدی مازندران دمای هوا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در اردبیل

بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آن است از دیروز روند افزایش دما در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز یکشنبه هفته آینده (۲ اردیبهشت) در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت باران احتمال می‌رود. تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

در حال حاضر آسمانی صاف در اردبیل حاکم بوده و دمای هوا نیز ۱۰ درجه سلسیوس است؛ بیشینه دمای هوا در اردبیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ درجه سلسیوس و کمینه دما نیز ۴ درجه سلسیوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • گرمای بهاری در مازندران
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی رگبارهای پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده