Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@07:44:03 GMT

واکنش جالب علی کریمی به گم شدن ساعت عادل فردوسی پور

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۸۹۸

به گزارش ایلنا، علی کریمی در کنار محمد نوازی و جواد کاظمیان مهمان تیم رسانه بودند که در پایان این بازی اتفاق عجیبی رخ داد و عادل فردوسی پور مدعی گم شدن ساعت خود در جریان بازی شد.

در شرایطی که بازیکنان دو تیم در حال خروج از زمین و پایان دادن به گپ و گفت دوستانه خود بودند، عادل فردوسی پور ناگهان فریاد زد: ای بابا، ساعتم کو؟ نگاه کنید ساعتم نیست!

علی کریمی که در جریان حواشی این فوتبال با کلام آتشین خود بارها مدیران فوتبالی را مورد عتاب خود قرار داده بود، بی توجه به این گلایه عادل فردوسی پور و در شرایطی که به سمت خودروی خود می‌رفت گفت: قلابی ننداز و اورجینال بنداز!

عادل اما از هم‌تیمی‌های خود خواست تا برای پیدا کردن ساعتش به او کمک کنند و این حاشیه بزرگ را پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عادل فردوسی پور علی کریمی عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شرایط جوی تا پایان هفته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا پایان هفته جوی به‌نسبت پایدار بر استان حاکم است و در این مدت، غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش باد، از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

طلیعه محمدی افزود: روز‌های شنبه و یک‌شنبه به‌سبب عبور موجی کوتاه و کم‌دامنه، ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: همچنین با تداوم وزش باد‌های شمالی روی دریا، سواحل و فراساحل استان نیز تا پایان روز جمعه به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی، مواج پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان گفت: جهت وزش باد تا فردا شمال غربی گاهی غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، در سواحل جنوبی استان ۱۲ تا ۴۲ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی گاهی تا ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا هم در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته محمدی فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۵۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۱۰، جزر دوم ساعت ۱۶:۵۴ و مد دوم ساعت ۲۲:۴۳ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محاسبه جالب یک اقتصاددان درباره نرخ ارز در پایان سال ۱۴۰۳/ قاسمی: قیمت دلار چند درصد گران می‌شود؟
  • حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش
  • واکنش جالب سحر دولت‌شاهی به شنیدن کلمه خیانت (فیلم)
  • نوشتن «بیژن و منیژه» ۳ سال طول کشید/ چاهی برای تولد دوباره
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • پایداری شرایط جوی تا پایان هفته
  • عکس | علی کریمی به مونیخ آلمان رفت
  • شاعر جوان سروستانی در دیدار با رهبر معظم انقلاب شعر خواند