Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم گچساران در مجلس گفت که هزینه‌های درمان از البرز زارعی، نیروی داوطلب مهار آتش‌سوزی که دچار سوختگی شده، اخذ نخواهد شد.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر پرداخت هزینه‌های سوختگی ⁧البرز زارعی فعال محیط زیست گچساران توسط خانواده‌اش، گفت: خانواده ایشان نباید هزینه‌ای پرداخت کنند و اگر کسی از خانواده آقای زارعی مطالبه وجه کرد اطلاع دهند حتما مانع از پرداخت وجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: او سلامتی‌اش را برای خاکش داده و همه باید او را حمایت کنند. انشالله به زودی سلامتی خود را بازخواهد یافت.

تاجگردون با اشاره به مذاکره خود با معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایشان با رئیس بیمارستان صحبت کرده و مقرر شده یک ریال هم از این بیمار اخذ نشود.

به گزارش ایسنا، البرز زارعی که به عنوان نیروی داوطلب برای مهار آتش‌سوزی منطقه خاییز رفته بود در هنگام خاموش کردن آتش دچار سوختگی شدید شد و در حال حاضر بستری و در حال مداواست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غلامرضا تاجگردون آتش سوزی در جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!