Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@14:42:31 GMT

میانگین دریافتی فولادی‌ها به ۷۰ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۹۷۴

میانگین دریافتی فولادی‌ها به ۷۰ درصد رسید

خبرگزاری میزان- بازیکنان و اعضای کادرفنی پیش از شروع ادامه مسابقات لیگ‌برتر شارژ مالی شدند. تاریخ انتشار: 18:14 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۳۲۴

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت باشگاه فولادخوزستان، با پی‌گیری مدیریت و مساعدت هیئت‌مدیره باشگاه روز گذشته بخشی از قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال فولادخوزستان پرداخت شد تا میانگین مجموع دریافتی‌های اعضای تیم به  ۷۰ درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولادخوزستان ۱۴ روزی است که برای شروع پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ‌برتر در تهران اردو زده است و این پرداختی می‌تواند از نظر روحی و روانی تاثیرات مثبت روی تیم بگذارد تا با تمرکز بالاتری برای بازی‌های پیش رو آماده شوند.

گفتنی تیم فولادخوزستان در نخستین بازی خود باید روز ۲۹ خرداد در ورزشگاه شهدای فولادخوزستان میزبان تیم استقلال باشد، شاگردان نکونام با یک بازی‌کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید: فلاحت‌زاده: مجیدی می‌توانست گلایه بازیکنان را به مدیریت باشگاه اطلاع دهد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولادخوزستان فولاد خوزستان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید منتظری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با اعلام انتشار نتایج طرح آمارگیری از قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارها در فروردین ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار ایران اظهار کرد: بر اساس نتایج طرح مذکور در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در این استان نرخ تورم ماهانه ۲.۳ درصد، نرخ تورم نقطه به نقطه ۲۹.۵ درصد و نرخ تورم سالانه ۴۲.۷ درصد و شاخص‌های متناظر کشوری به ترتیب ۲.۶ درصد، ۳۰.۹ و ۳۸.۸ درصد بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در چهارمحال و بختیاری نرخ تورم ماهانه و نرخ تورم نقطه به نقطه از میانگین کشوری کمتر است و این موضوع موجب شده تا فاصله نرخ تورم استان با کشور کاهشی باشد، تفاوت نرخ تورم سالانه استان با کشور از ۵ درصد در اسفند ماه ۱۴۰۲ به ۳.۹ درصد در فروردین ۱۴۰۳ تنزل یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با ابراز خرسندی از روند کاهشی تورم در کشور و استان، شیب نزول نرخ تورم استان را از کشور تندتر دانست و ادامه داد: نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به فروردین سال ۱۴۰۳ کشور در مقایسه با نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ به میزان ۱.۹ درصد و در استان به میزان ۳ درصد کاهش یافته است.

منتظری عنوان کرد: فاصله نرخ تورم چهارمحال و بختیاری از شاخص متناظر کشوری از بهمن ماه ۱۴۰۲ رو به کاهش گذاشته و امید است با ادامه اقدامات مؤثر در راستای کنترل تورم در استان این فاصله به صفر همگرا شود.

وی خاطرنشان کرد: رتبه‌بندی استان‌ها بر اساس شاخص‌های نرخ تورم ماهانه، نرخ تورم نقطه به نقطه و نرخ تورم سالانه نشان دهنده این است که استان در فروردین ۱۴۰۳ در نرخ تورم ماهانه رتبه ۲۷، در نرخ تورم نقطه به نقطه رتبه ۲۳ و در نرخ تورم سالانه رتبه ۴ را دار است.

کد خبر 6087321

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • خشکسالی در کمین این استان‌ها
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت