Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:32:33 GMT

افتتاح طرح‌های برق‌رسانی استان بوشهر به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۵۹۸۰

افتتاح طرح‌های برق‌رسانی استان بوشهر به روایت تصویر

با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس ۹ طرح برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری ۲۴۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری شد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه،  از طریق ویدئو کنفرانس 9 پروژه برقرسانی ظهر امروز به دستور رئیس جمهور و با حضور وزیر نیرو و مسئولان استان بوشهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح‌ها شامل واحد 160 مگاواتی بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه، 5 طرح انتقال و فوق توزیع و 3 طرح بخش شبکه توزیع برق به طول 118 کیلومتر است.

بر اساس اعلام  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای اجرای این طرح‌ها بیش از 2400 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

اردشیر مذکوری با بیان اینکه این طرح‌ها با تلاش متخصصان، پیمانکاران و مشاوران ایرانی اجراء  شده گفت: بیش از 95 درصد از تجهیزات بکار رفته در اجرای پروژه‌های برقرسانی ساخت ایران است.

رئیس جمهور ‌8 پروژه‌ مهم برق و آب استان‌های بوشهر ‌و آذربایجان غربی را ویدئوکنفرانسی افتتاح کرد استاندار بوشهر: افتتاح طرح‌های برق‌رسانی توسعه استان بوشهر را شتاب می‌دهد ‌‌8 میلیون مشترک در کاهش مصرف برق مشمول دریافت پاداش خوش‌مصرفی شدند‌

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح‌های برقرسانی سطح خدمات به مشترکان برق استان بوشهر افزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها در سال جهش تولید زمینه تامین برق پروژه‌های تولیدی و خدماتی به ویژه در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن، آبزی‌پروری و پرورش میگو در استان بوشهر فراهم شده است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم

سید عماد شاهرخی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۲۸۸ پروژه در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی افتتاح شده است، اظهار کرد: ۲۰۸ پروژه در حوزه آب و خاک، ۳۲ پروژه امور دام، ۴۸ پروژه باغبانی، ۲۳ پروژه صنایع تبدیلی، ۱۷ پروژه امور عشایر، ۱۳ پروژه شیلات و ۴۷ پروژه در حوزه منابع طبیعی افتتاح شده است.
به گفته وی اعتبار پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم افتتاح شده است حدود ۱۶ هزار و ۵۳۲ میلیارد ریال بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی پروژه‌های افتتاح شده در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۲۳۴ نفر بوده است، گفت: ۶ هزار و ۳۰۶ خانوار از پروژه‌های تکمیل شده بهره‌مند شدند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان