Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:10:51 GMT

دریافتی اعضای تیم فولاد خوزستان به ۷۰ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۰۸۹

دریافتی اعضای تیم فولاد خوزستان به ۷۰ درصد رسید

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال فولااد خوزستان در فاصله دو هفته مانده تا آغاز مجدد لیگ برتر فوتبال، شارژ مالی شدند. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، با پیگیری مدیریت و مساعدت هیئت‌مدیره باشگاه روز گذشته (چهارشنبه)، بخشی از قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فولاد پرداخت شد تا مجموع دریافتی‌های اعضای تیم به میانگین 70 درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال فولاد خوزستان 14 روزی است که برای شروع پرقدرت در ادامه مسابقات لیگ برتر در تهران اردو زده است و این پرداختی از نظر روحی و روانی، می‌تواند تاثیرات مثبتی روی تیم بگذارد تا با تمرکز بالاتری برای بازی‌های پیش رو آماده شوند.

فولادی‌ها برای سومین بار تست کرونا دادند

فولاد خوزستان در نخستین بازی خود باید روز 29 خرداد در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان میزبان استقلال باشد. شاگردان نکونام با یک بازی‌کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها با 33 امتیاز، در رده ششم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فولاد خوزستان فوتبال فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از باشگاه‌های خاص و قدرتمند فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از لیگ بیست و سوم هرگز وضعیت خوبی ندارد. آنها یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک هستند و شرایط به گونه‌ای است که باعث شده فولادی‌ها در این فصل ۵ برد تجربه کرده‌اند و از طرفی با ۴ سرمربی متفاوت همکاری داشته‌اند که وضعیت عجیب این تیم  را نشان می‌دهد.

بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که درباره این مسئله و برکناری ایگناسیو مارتینز اسپانیایی پاسخگو بود، توضیح داد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه گذشته. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه آن را بالا دیده‌ایم. منطقی است که وجود فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. من نسبت به آقای مارتینز عرض کنم که در بازی رفت با ذوب اهن به جمع فولادی‌ها اضافه شدم و آن بازی مساوی شد. بعد از آن در بازی با پیکان ۷-۸ ضربه به تیرک ما خورد و بعد از آن هم با نساجی بازی کردیم. بعد از نیم فصل آقای مارتینز ۲۰ روز تیم را تعطیل کرد و من با ایشان صحبت کردم که ۲۰ روز تعطیلی از لحاظ بدنسازی به تیم ضربه می‌زند. من به او گفتم که من برای تیم برنامه دارم. ما یک بازی تدارکاتی با هوادار برگزار کردیم، باختیم و بعد از آن مقابل چادرملو هم باختیم و حذف شدیم.  در هر صورت هییت مدیره به این نتیجه رسیدند که آقای مارتینز از ما جدا شود.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم