Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-منتخب مردم گچساران در مجلس گفت که هزینه‌های درمان از البرز زارعی، نیروی داوطلب مهار آتش‌سوزی که دچار سوختگی شده، اخذ نخواهد شد.

غلامرضا تاجگردون، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر پرداخت هزینه‌های سوختگی ⁧البرز زارعی فعال محیط زیست گچساران توسط خانواده‌اش، گفت: خانواده ایشان نباید هزینه‌ای پرداخت کنند و اگر کسی از خانواده آقای زارعی مطالبه وجه کرد اطلاع دهند حتما مانع از پرداخت وجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: او سلامتی‌اش را برای خاکش داده و همه باید او را حمایت کنند. انشالله به زودی سلامتی خود را بازخواهد یافت.

تاجگردون با اشاره به مذاکره خود با معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایشان با رئیس بیمارستان صحبت کرده و مقرر شده یک ریال هم از این بیمار اخذ نشود.

، البرز زارعی که به عنوان نیروی داوطلب برای مهار آتش‌سوزی منطقه خاییز رفته بود در هنگام خاموش کردن آتش دچار سوختگی شدید شد و در حال حاضر بستری و در حال مداواست.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش سوزی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • مواجهه خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های کمرشکن سلامت
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید
  • سوختگی؛ رتبه دوم سوانح در کشور
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین