Web Analytics Made Easy - Statcounter

10 روز مانده به شروع مجدد رقابت های لالیگا زنگ خطر در باشگاه بارسلونا به صدا در آمده است.

طرفداری - طبق گزارش TV3 اسپانیا، لیونل مسی در آخرین جلسه تمرینی روز سه شنبه بارسلونا از ناحیه مچ پای راست خود احساس ناراحتی کرده و قرار است برای میزان دقیق مصدومیتش تحت آزمایش MRI قرار بگیرد.

به گزارش AS، احتمالاً مصدومیت مسی پارگی جزئی چند مویرگ است که دوره نقاهت آن حدوداً 10 روز است و به این ترتیب ستاره آرژانتینی بارسلونا می تواند تیمش را در دیدار نخست مقابل مایورکا همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، غیبت مسی در تمرینات روز چهارشنبه برخلاف بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا، محض احتیاط نبوده بلکه به منظور جلوگیری از تشدید مصدومیت مسی انجام شده است. مسی در این فصل با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده است و قبلاً مصدومیتی جدی تر از همین ناحیه، دو ماه او را از میادین دور نگه داشته بود.

گفته می شود حتی اگر مصدومیت فعلی جدی نباشد، به منظور ریکاوری و بهبودی کامل و جلوگیری از تشدید مصدومیت، شاید آقای ستین در دیدار مقابل مایورکا از مسی استفاده نکند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 گل برتر مقابل چلسی توسط بازیکنان آرژانتینی منچسترسیتی / فیلم

گل های برتر منچسترسیتی به چلسی که توسط بازیکنان اهل آرژانتین این تیم به ثمر رسیده است.

دانلود (23.6MB)

دیگر خبرها

  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت
  • 5 گل برتر مقابل چلسی توسط بازیکنان آرژانتینی منچسترسیتی / فیلم
  • مصدومان پرسپولیس مقابل آلومینیوم؛ حضور احتمالی هنانوف، غیبت قطعی عالیشاه و بیرو