Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت امروز جبهه مقاومت ناشی از تفکر و دوراندیشی امام خمینی (ره) است که باید تداوم داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به گذشت 4 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مسیر و راهی که امام خمینی (ره) با انقلاب سال 57 ایجاد کرد، درواقع یک‌فصل جدیدی را در حکومت‌داری ایجاد کرد که در دنیا بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی و تعالیم ائمه و اهل‌بیت (ع) یکی از اهداف اصلی انقلاب بود که محقق شد و علاوه بر این مدل الگویی برای کشورهای دیگر شد.

آصفری مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم را یکی دیگر از اهداف انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: این هدف نیز امروز محقق شده به‌طوری‌که جبهه مقاومت با الگو قرار دادن جمهوری اسلامی ایران در منطقه در برابر ظلم و زورگویی ستم ایستاده و هرروز بر قدرتش افزوده می‌شود.

وی به رهبری مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود: ایشان با درایت و هوشیاری توانسته کشور را در برابر توطئه‌های بی‌شمار دشمنان مصون نگه دارد و امروز کشورمان به یکی از کشورهای تأثیرگذار و صاحب قدرت در منطقه تبدیل‌شده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به آرمان‌های انقلاب امری ضروری است و نباید از آن غفلت کرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است

وحیدی با صدور پیامی از نیرو‌های مسلح به دلیل انجام موفقیت آمیز عملیات «وعده صادق» تقدیر کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی از نیرو‌های مسلح به دلیل انجام موفقیت آمیز عملیات «وعده صادق» تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ‌

«عملیات وعده صادق» غیورمردان نیرو‌های مسلح که در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولی ایران در سوریه و شهادت چند تن از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان انجام شد، اراده قوی جمهوری اسلامی در انتقام از مجرمان را به منصه ظهور گذاشت.

عملیات تنبیهی که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب و مطالبه و حمایت ملت سرافراز ایران انجام شد و موجی از شادی را در بین مردم منطقه ایجاد کرد، پاسخی بی سابقه به جنایات رژیم اشغالگر قدس است که بی‌شرمانه تمامی قواعد و قوانین بین‌المللی و انسانی را نقض می‌کند.

پیام این عملیات، مقابله با عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و همچنین پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مستضعفان عالم است که گفتمان اصلی انقلاب اسلامی، سیره بنیانگذار کبیر آن و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این راهبرد استوار است.

اینجانب، ضمن تبریک این عملیات غرورآفرین به فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران، از شورای عالی امنیت ملی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و ستاد کل نیرو‌های مسلح که با این اقدام مقتدرانه، پوشالی بودن این رژیم را بیش از پیش نشان دادند، قدردانی می‌کنم و یاد شهدای گرانقدر جبهه مقاومت را گرامی می‌دارم.

دیگر خبرها

  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها
  • وزیر کشور: پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است
  • پیام وعده صادق پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت است
  • تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • قدرت موشکی و پهپادی ایران سرمایه ارزشمندی برای مسلمین است