Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - خط لوله قدیمی مارون به اصفهان در محدوده رود زرد شهرستان رامهرمز دچار آتش سوزی جزئی شد که با واکنش بموقع کارکنان واحد HSE بدون خسارتی مهار شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، تعدادی از کارکنان بخش‌های فنی و عملیاتی منطقه اصفهان صبح امروز پنجشنبه (15 خردادماه) در محدوده کیلومتر 68 در حال تمیز کاری و ارسال پیگ بر روی خط لوله 30 اینچ قدیمی واقع در این محدوده بودند که هنگام خروج پیگ از خط بصورت لحظه‌ای گازهای پشت پیگ دچار فلاشینگ و آتش سوزی شد که خوشبختانه به دلیل پیش بینی‌های لازم و استقرار تجهیزات و امکانات اطفاء حریق بلافاصله آتش سوزی مهار و هیچ گونه خسارات جانی و مالی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین طی هفته جاری باقیمانده 67 کیلومتر از خط لوله مهم و استراتژیک انتقال نفت خام مارون به اصفهان در محدوده رودخانه مارون در شهرستان رامهرمز تا بعد از روستای میداوود از توابع شهرستان باغملک بدون هیچ گونه حادثه‌ای تعویض و با موفقیت در مدار بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون بدون هیچ گونه مشکلی کار انتقال نفت خام و تامین خوراک پالایشگاه اصفهان و بخشی از خوراک مورد پالایشگاه‌های تهران و تبریز از طریق این خط لوله در حال انجام است.
گفتنی است برخی رسانه‌ها به اشتباه این خط لوله را مربوط به شرکت نفت و گاز آغاجاری اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آتش سوزی خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب سیلاب در استان سمنان مهار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راستین پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از پروژه‌های آبخیزداری شهر سمنان ضمن بیان اینکه انجام این قبیل پروژه‌ها توانست طی بارندگی‌های اخیر نقش مهم در پیشگیری از وقوع سیل در مناطق پایین دست ایفا کند، ابراز داشت: این سازه‌ها در سراسر استان سمنان اهمیت خود را در بارندگی‌ها نشان داده است.

وی ضمن بیان اینکه سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب مهار سیلاب توسط سازه‌های آبخیز داری در استان سمنان انجام می‌شود، افزود: احداث پروژه‌های آبخوان و آبخیزداری در حفاظت و حراست از مزارع کشاورزی و تأسیسات و ابنیه اثر گذارند.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه ارزش ریالی حفاظت آب و خاک حاصل از پروژه‌های آبخیزداری حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود، ابراز داشت: این هزینه کرد در بارش‌های فروردین ماه باعث کاهش سرعت روان آب و خسارت سیلابی پس از بارش‌های سیلابی در استان سمنان شده است.

راستین ضمن بیان اینکه سالانه ۲.۲ میلیون متر مکعب کنترل فرسایش خاک در استان سمنان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها به منظور کمک به حفظ آب و خاک در اولویت قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه تاکنون حدود ۲.۳ میلیون متر مکعب انواع پروژه‌های آبخیز داری در استان سمنان به انجام رسیده است، افزود: از مسافران و هموطنان و هم استانی‌های عزیز درخواست داریم از شنا، اطراق یا قرار گرفتن در این بندهای بزرگ خاکی برای پیشگیری از حوادث تلخ به طور جد پرهیز کنند.

کد خبر 6064125

دیگر خبرها

  • پنالتی مهار شده کریم بنزما مقابل الفیحا (الاتحاد-الفیحا)
  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • نشت لوله آب در خیابان میر اصفهان
  • نشتی خط لوله انتقال آب شرب در خیابان میر اصفهان
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب سیلاب در استان سمنان مهار می‌شود
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد