Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@12:35:42 GMT

پیشنهاد ضرغامی به روحانی برای آشتی!

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۲۱۶

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پس از سخنان حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در مورد آشتی و کنار گذاشتن کینه‌ها عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود به سخنان آقای روحانی واکنش نشان داد.

ضرغامی در این توئیت با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور نوشت: «رئیس‌جمهور می‌گوید، بیایید با هم آشتی کنیم و کینه‌ها را از دل برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس پیشنهاد می‌کنم، آقای رحیم‌پور ازغدی به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت شوند و رفتار رئیس جمهور با منتقدانش در این جلسات اصلاح شود».
 

تابناک

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آشتی ضرغامی روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابانی به نام ایران در اسلام‌آباد پاکستان

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه، (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود به نام «ایران»، رونمایی کردند.

به گزارش مهر، گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

دیگر خبرها

  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • خیابانی به نام ایران در اسلام‌آباد پاکستان
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور