Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:09:11 GMT

زلزله بوئین زهرا خسارتی نداشته است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۲۲۰

زلزله بوئین زهرا خسارتی نداشته است

قدرت الله مهدیخانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زلزله‌ای که در ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه عصر امروز پنجشنبه در ۲۳ کیلومتری اشتهارد در استان البرز و ۳۸ کیلومتری روستای رازقان رخ داد و شهرستان بوئین زهرا را نیز لرزاند خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی نداشته است.

وی افزود: خوشبختانه قدرت این زمین لرزه کمتر از ۴ ریشتر بود و معمولاً این لرزش‌ها معمولاً خسارتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی تصریح کرد: گسل فعال شده معروف به ایپک است و ادامه گسل جنوب استان قزوین محسوب می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: دستگاه‌های امدادی در استان در آماده باش کامل هستند و در صورت لزوم وارد مأموریت می‌شوند.

کد خبر 4941492

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین زلزله ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام بیرجند آتش سوزی عید سعید فطر امام خمینی ره ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی وبسایت فروشگاهی و شرکتی چقدر طول می کشد؟

در دنیای دیجیتال امروز، داشتن یک وب سایت قدرتمند برای هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، یک ضرورت برای کسب و کارها به شمار می رود. وبسایت شما دروازه ورود مشتریان بالقوه به دنیای تجارت شماست و فرصتی است برای اینکه محصولات یا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید. اما سوال مهمی که برای بسیاری از صاحبان کسب و کار و پیش می آید این است که طراحی وبسایت فروشگاهی یا شرکتی چقدر زمان می برد؟ در ادامه این مطلب که از سایت تابان شهر گردآوری شده است بطور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر زمان طراحی وبسایت

متاسفانه پاسخ واحدی به این سوال وجود ندارد. زمان طراحی وبسایت به عوامل  و شرایط مختلفی بستگی دارد، برای مثال هرچه بودجه طراحی وبسایت بیشتر باشد می‌توان از طراحی اختصاصی و کیفیت بالاتری از وبسایت بهره مند شد. این نکته را هم باید مدنظر داشت که قبل از طراحی سایت باید نیاز ها و اهداف خود را بطور کامل مشخص کنید که در ادامه به بررسی مهمترین آنها می پردازیم:

وبسایت فروشگاهی: برای خرید سایت فروشگاهی باید گفت که این نوع وبسایت ها برای فروش آنلاین محصولات یا خدمات طراحی می شوند و به دلیل دارا بودن امکاناتی همچون درگاه پرداخت، سبد خرید و مدیریت سفارشات، از پیچیدگی بیشتری نسبت به وبسایت های شرکتی برخوردارند. این موضوع را هم باید ذکر کرد که به دلیل امکانات بیشتر این نوع سایت ها، طبیعتا طراحی و خرید سایت فروشگاهی زمان و هزینه های بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

سایت شرکتی: نوع وب سایتی که برای طراحی در نظر گرفته می‌شود بسیار مهم است. اینکه وب "سایت شرکتی" باشد یا فروشگاهی بسته به نوع کسب و کار شما دارد. در کل برای توضیح این که سایت شرکتی چگونه است باید گفت که سایت های شرکتی معمولا با هدف معرفی شرکت، محصولات و خدمات آن ها طراحی می شوند و از پیچیدگی کمتری نسبت به وبسایت های فروشگاهی برخوردارند. در نتیجه، زمان طراحی آنها نیز به طور کلی کمتر است.

میزان پیچیدگی سایت وبسایت های ساده: این نوع وبسایت ها معمولا از تعداد صفحات و محتوای کمتری برخوردارند و به دلیل سادگی در طراحی، در مدت زمان کوتاه تری قابل اجرا هستند. از این نوع وبسایت ها معمولا برای یک محصول یا خدمات خاص استفاده می‌شود. وبسایت های پیچیده: این نوع وبسایت ها معمولا دارای صفحات و محتوای بیشتر، محصولات و خدمات بیشتر، قابلیت های خاص و امکانات پیشرفته تری هستند که طراحی آنها نیازمند صرف زمان بیشتری است. ویژگی ها و امکانات وبسایت تعداد صفحات: هرچه تعداد صفحات وبسایت شما بیشتر باشد، زمان طراحی آن نیز به طور طبیعی افزایش می یابد. محتوا: وبسایت هایی که نیازمند تولید محتوای متنی و تصویری بیشتری هستند، طبیعتا زمان طراحی بیشتری را طلب می کنند. امکانات: امکاناتی مانند سیستم عضویت، چت آنلاین، فرم های رزرواسیون و ... همگی در زمان طراحی وبسایت تاثیرگذار هستند. هرچه امکانات بیشتری مد نظر داشته باشید، زمان طراحی طولانی تر خواهد شد. مدت زمان تقریبی طراحی وب سایت

همانطور که اشاره شد، ارائه زمان دقیق برای طراحی وب سایت دشوار است. با این حال، با در نظر گرفتن عوامل ذکر شده در بالا می توان یک بازه زمانی تقریبی را برای طراحی وب سایت های مختلف در نظر گرفت:

نوع وبسایت

پیچیدگی

مدت زمان تقریبی

شرکتی

اگر ساده باشد

1 تا 2 هفته

شرکتی

اگر پیچیده باشد

2 تا 3 هفته

فروشگاهی

اگر ساده باشد

2 تا 4 هفته

فروشگاهی

اگر پیچیده باشد

3 تا 4 هفته

معمولا هر شرکت با توجه به استراتژی های خود زمانبندی طراحی یک سایت را مشخص می‌کند، برای مثال شرکت تابان شهر : tabaneshahr.com با توجه به سابقه خود، در بازه خاصی خدمات طراحی سایت خود را انجام می‌دهد. اگر شما برای کسب و کار خودتان تجربه طراحی سایت داشته اید خوشحال می‌شویم از آن تجربیات برای ما کامنت بگذارید.

راهکارهایی برای کاهش زمان طراحی وب سایت

در دنیای امروز، زمان ارزش بسیاری دارد و هرچه سریعتر بتوانید وبسایت خود را راه اندازی کنید، زودتر به مشتریان و سود خواهید رسید. در این بخش قصد داریم به تعدادی از راهکارهای موثر برای کاهش زمان طراحی وب سایت می پردازیم:

انتخاب قالب و طرح های آماده: استفاده از قالب ها و طرح های آماده، یکی از سریع ترین راه ها برای طراحی وب سایت است. این قالب ها در طرح ها و رنگ های مختلف ارائه می شوند و می توانید با انتخاب و شخصی سازی آنها، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوا (CMS):سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و دروپال، پلتفرم های قدرتمندی هستند که به شما امکان می دهند بدون نیاز به دانش کدنویسی، وب سایت خود را طراحی و مدیریت کنید. این سیستم ها با ارائه ابزارها و افزونه های مختلف، فرآیند طراحی وبسایت را تسریع می بخشند و همچنین هزینه طراحی آن ها بسیار پایین تر از سایت های کد نویسی شده است.

ارائه نظرات و بازخوردهای سریع به طراح: ارتباط شفاف و ارائه نظرات و بازخوردهای سریع به طراح در حین انجام کار، به جلوگیری از اتلاف وقت و دوباره کاری کمک می کند. سعی کنید نظرات خود را به طور واضح و با جزئیات بیان کنید تا طراح به درستی منظور شما را متوجه شده و مطابق با خواسته شما عمل کند.

برنامه ریزی دقیق و زمان بندی مناسب: قبل از شروع طراحی وبسایت، برنامه ریزی دقیق و زمان بندی مناسب برای هر مرحله از پروژه ضروری است. با تعیین وظایف، اهداف و زمان بندی مشخص، می توانید از انحراف پروژه از مسیر اصلی جلوگیری کرده و آن را در زمان تعیین شده به اتمام برسانید.

نتیجه گیری

انتخاب طراح وبسایت با تجربه و متخصص که به نیازهای شما توجه کرده و به تعهدات خود پایبند باشد، در سرعت و کیفیت پروژه شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. سرعت بالا همیشه به معنای کیفیت بالا نیست. در انتخاب طراح وبسایت، به دنبال فردی یا شرکتی با تجربه و متخصص باشید که به نیازهای شما توجه کرده و کیفیت را فدای سرعت نکند. ما در این مطلب که بخشی از آن به کمک وب سایت شرکت خدمات طراحی سایت تابان شهر جمع آوری شده است، تلاش کردیم مهم ترین نکات درباره طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی و عوامل موثر بر مدت زمان آن را برای شما توضیح دهیم. در پایان از شما درخواست داریم که اگر نکته ای مهم در خصوص طراحی سایت دارید حتما داخل کامنت ها برای ما بنویسید.

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۴ ریشتر در سرخه خسارتی نداشت
  • وقوع زمین‌لرزه در سُرخه/ زلزله خسارتی نداشته است
  • وقوع زلزله در قندهار
  • بوتیک هتل چیست و چه تفاوتی با هتل های دیگر دارد؟
  • طراحی وبسایت فروشگاهی و شرکتی چقدر طول می کشد؟
  • وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی خنج فارس
  • جزئیات زلزله ۴.۶ ریشتری حوالی خنج فارس
  • وقوع زلزله در استان فارس
  • قدرت شمس آذر کاهش یافته است
  • زلزله نهاوند را لرزاند