Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، روزنامه "الاخبار" لبنان به نقل از برخی منابع در مقاومت نوشت، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی طی روزهای اخیر بارها و بارها با مسؤولان مصری در مورد موضع رژیم صهیونیستی در قبال مساله آرام‌سازی اوضاع در غزه گفت‌وگو کرده‌اند.

این منابع تاکید کردند که مصر به گروه‌های مقاومت فلسطین اطمینان داده است که دولت جدید رژیم صهیونیستی به تفاهمات حاصل شده برای آرام‌سازی اوضاع پایبند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با تاخیر غیرقابل توجیه در ورود بسته کمکی قطر برای مردم غزه، تمایل به تشدید تنش و درگیری‌ها دارد، هشدار داده که پاسخی سخت و قاطعی به تعلل رژیم صهیونیستی می‌دهد و از تمامی ابزارها و اهرم‌های فشار خود در نواحی مرزی برای این منظور استفاده می‌کند.

در همین حال، برخی منابع در مقاومت فاش کردند که پهپادهای اسرائیلی پرواز در آسمان نوار غزه را ازسرگرفته‌اند و اخیرا پهپادهایی مشاهده شده که حامل موشک بوده‌اند.

مقاومت فلسطین طی روزهای اخیر سطح آمادگی نیروهای خود را برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی رژیم صهیونیستی بالا برده است.

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از عملیات‌های جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

«تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین» با انتشار فیلمی لحظه پرتاب موشک‌های ۱۰۷ به سوی پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» را به تصویر کشیدند.

در این فیلم مبارزان تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین با نمایش نوشته‌ای، به جمهوری اسلامی ایران و حمله تنبیهی کشورمان علیه سرزمین‌های اشغالی درود فرستادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را با گلوله «یاسین» در شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در شرق دیرالبلح به شدت با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

کد خبر 6081363

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت