Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک منزل پدری پرویز مشکاتیان گفت: منزل پدری پرویز مشکاتیان را با پرداخت هزینه های تخریب به سازمان پسماند و دریافت مجوز، تخریب کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد داراشانی یکی از مالکین خانه پدری پرویز مشکاتیان در نیشابور که از روز گذشته خبر تخریب خانه این هنرمند موسیقی در صدر اخبار قرار گرفت در گفت و گو با صبح توس گفت: این خانه را به همراه فردی به نام امیر نیک منش در مرداد ۹۷ به مبلغ ۱۹ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال خریدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از زمان خرید این خانه تا سند خوردن درخواست پروانه ساخت آن را به شهرداری نیشابور دادیم و همان زمان مالکین از نیت ما خبر داشتند.

داراشانی خاطر نشان کرد: آن زمان هر چقدر می گشتیم پرونده منزل در شهرداری پیدا نمی شود، آن زمان صحبت هایی مبنی بر مهم بودن این خانه شنیدم ولی از یکی از دوستان اداره میراث فرهنگی زبانی پرسیدم و گفتند که خانه مشکل ندارد.

مالک این خانه ادامه داد: بعد از چند وقت خانواده مرحوم مشکاتیان سند منزل را به نام ما منتقل کردند و از همان زمان فشارهای میراث فرهنگی مبنی بر عدم تخریب این منزل شروع شد و ما آن جا فهمیدیم که چرا پرونده خانه پیدا نمی‌شد.

وی بیان داشت: میراث فرهنگی همیشه می گفت ما مبلغ این خانه را پرداخت می کنیم ولی هیچ وقت پول نمی دادند و این اواخر در حالیکه قیمت منزل به بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال رسیده بود باز هم می خواستند همان ۲۰ میلیارد را بپردازند که همان را هم نداشتند.

داراشانی اضافه کرد: در این مدت کلی ضرر مالی دیده ام و کسی هم پاسخگو نیست تا اینکه تصمیم گرفتیم منزل را تخریب کنیم.

وی افزود: به صورت قانونی درخواست تخریب و خاک برداری را به شهرداری دادیم و آن ها مجوز را صادر کردند و هفت میلیون ریال هزینه خاک برداری را به اداره پسماند پرداخت کردیم و شماره خودروها را به راهنمایی و رانندگی نیز اعلام کردیم و تمام کارها به صورت قانونی انجام شد

داراشانی گفت: بعد از تخریب جلو این کار را گرفتند و اعلام می کنند که نباید تخریب می کردید، من خانه را مستقیما از ورثه خریده ام وآن ها می دانستند می خواهیم در این مکان به میزان مجوز ساختمان سازی کنیم چرا خود آن ها خانه را فروختند؟ اگر دلسوز موسیقی بودن آن ها خانه را نمی فروختند.

وی ادامه داد: من کارم بساز و بفروش است، از من انتظار داشتند خانه را بوم گردی کنم و غذا به دست مردم بدهم که از من ساختمان سازی است، در این همه خبری که منتشر شد هیچ کس به ضرری که من دیده ام اشاره نکرده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ساماندهی و بهسازی قبرستان نو اظهار داشت: این فضای ۵ هکتاری در جوار حرم مطهر وجود دارد که با اجرای طرح‌های ساماندهی، به محیط باز شهری تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۲ باب مغازه برای این پروژه باید تملک شود، ابراز کرد: وظیفه تملکات این پروژه با منطقه هفت شهرداری بوده که خوشبختانه تا امروز ۱۲۳ مغازه تعیین تکلیف شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه برای ۹ باب مغازه باقی‌مانده نیز ماده ۸ دریافت شده است، مطرح کرد: تا امروز ۷۰ مغازه تخریب‌شده و ۱۰ مغازه نیز در روز‌های آینده تخریب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری تعیین تکلیف و اتمام تملکات این پروژه تا پایان فروردین یا در بدترین شرایط نهایتاً نیمه نخست اردیبهشت‌ماه است و مالکان اگر همراهی مناسبی داشته باشند تا پایان فروردین‌ماه تملکات پروژه به اتمام می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه