Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرگ ونوس زرین خاک آنقدر دردناک بود که حتی آناهیتا همتی در اینستاگرام نسبت به مرگ این این بانوی دوچرخه سوار واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ونوس زرین خاک عضو هیئت دوچرخه سواری استان تهران که دارای یک فرزند بود در روز جهانی دوچرخه سواری در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا این اولین و آخرین فوت یک رکابزن نیست، اما بی احتیاطی رانندگان می‌تواند آمار مرگ و میر دوچرخه سواران را افزایش بدهد. رکابزنان جاده به دلیل نداشتن مکان تمرینی مجبور هستند برای آماده سازی در جاده تمرین کنند. توجه نکردن رانندگان به حضور رکابزنان در حومه جاده باعث تصادف می‌شود.

مرگ ونوس زرین خاک آنقدر دردناک بود که حتی آناهیتا همتی در اینستاگرام نسبت به مرگ این رکابزن واکنش نشان داد:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوچرخه سواری آناهیتا همتی آناهیتا همتی دوچرخه سواری ورزش بانوان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

سینما اعتماد نوشت: مادر امیرحسین مقصودلو (تتلو) به تازگی در اینستاگرامش پست جدیدی را منتشر کرد و در آن به این شکل نوشت: «شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد» که برداشت برخی از کاربران از این حرف او این بود که احتمالا تتلو آزاد خواهد شد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیر تتلو با ظاهر جدید در نخستین جلسه دادگاه (+عکس) امیدواری خواهر امیر تتلو نسبت به آزادی برادرش (+ عکس) پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس)

دیگر خبرها

  • پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا