Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و هیچ یک از مقامات عربستان سعودی گفت‌و‌گو نخواهد داشت.

پسکوف امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر قرار تلفنی پوتین با سران برخی کشورها در آستانه نشست اوپک پلاس گفت: «نه پوتین هیچ‌گونه قراری برای تماس با سران آمریکا و عربستان سعودی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اما او در صحبت‌های خود اعلام کرد الکساندر نوواک، وزیر انرژی روسیه با همتایان خود در دیگر کشور‌ها قرار ملاقات خواهد داشت و گفت: «شاهد ثبات در بازار بین‌المللی انرژی هستیم.»

پسکوف از پیش‌بینی نتیجه نشست آتی اوپک پلاس خودداری کرد و گفت این کار را باید وزارت انرژی این کشور انجام دهد.

نشست اوپک پلاس که قرار بود در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) انجام گیرد، با درخواست کشور الجزایر به عنوان رهبر دوره‌ای اوپک پلاس، به اواسط این ماه (اوایل تیر) موکول شده است.

مطابق توافق اوپک پلاس با پایان یافتن ماه ژوئن کاهش تولید نفت از ۹.۷ میلیون بشکه در روز به ۷.۷ میلیون بشکه برای نیمه دوم سال میلادی خواهد رسید.

مطابق این توافق کشور‌های اوپک پلاس از اول ژانویه ۲۰۲۱ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ نیز به مدت ۱۶ ماه میزان تولید خود را ۵.۸ میلیون بشکه کاهش خواهند داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین نشست اوپک قیمت نفت پارسی خبر اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073218 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزرات خارجه