Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@05:33:06 GMT

«پاتوسی» هفته آینده در اردوی فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۳۶۸

«پاتوسی» هفته آینده در اردوی فولاد خوزستان

خبرگزاری مهر: اردوی آماده سازی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدتی است که در شهر تهران برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

آیاندا پاتوسی هافبک اهل آفریقای جنوبی تیم فولاد هنوز به خاطر بعضی از محدودیت‌های پروازی نتوانسته به ایران برگردد و در تمرین فولاد حاضر شود.

باشگاه فولاد خوزستان هماهنگی‌هایی را با سفارت آفریقای جنوبی در ایران انجام داده است و پاتوسی حداکثر تا اواسط هفته بعد به اردوی فولاد اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی اردوی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «گوستاوو پدرو» رییس‌جمهور کلمبیا اعلام کرد که این کشور علاقمند به عضویت کامل کشورهای گروه «بریکس» است.

اخیراً «مزووکیلی ماکتوکا» سفیر آفریقای جنوبی در روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری «تاس» اعلام کرد در حال حاضر ۲۵ کشور در فهرست انتظار پیوستن به بریکس هستند و پیش‌بینی می‌شود اعضای جدیدی در نشست کازانِ روسیه به این گروه معرفی شوند.

ماکتوکا درادامه افزود: روشن شدن چگونگی پیوستن یک کشور به بریکس مهم است. من نمی‌خواستم از کلمه پیوستن استفاده کنم برای عضوشدن در گروه بریکس دو فرآیند وجود دارد.

وی دراین‌باره تشریح کرد: در فرآیند شمار یک، کشور موردنظر می‌تواند قصدش برای پیوستن به بریکس را نشان دهد. در فرآیند شماره دو، می‌توانید مستقیما درخواست دهید و بگویید من می‌خواهم به بریکس بپیوندم. هم‌اکنون ۶ کشور از این ۲۵ کشور درخواست رسمی داده‌اند و بقیه نیز اعلام تمایل کرده‌اند، با این حال تا اجلاس بریکس در اکتبر در شهر کازان فهرست نامزدهای نهایی مشخص خواهد شد و بریکس بزرگ‌تر خواهد شد.

اوایل دی ماه گذشته «آنیل سوکلال» نماینده آفریقای جنوبی در گروه «بریکس» اعلام کرد که ۵ کشور ایران، عربستان سعودی، امارات، اتیوپی، و مصر از امروز اول ژانویه ۲۰۲۴ به بریکس می‌پیوندند.

کشورهای گرروه بریکس که در ابتدا شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی بود، در ماه آگوست گذشته از شش کشور دیگر دعوت کرد تا به این گروه بپیوندند؛ گروهی که هدف آن مقابله با سلطه نظم جهانی به رهبری آمریکاست.

روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می دهد.

پنج کشور جدید با شرکت در آخرین نشست بریکس در دوربانِ آفریقای جنوبی، در اوایل ماه ژانویه این دعوت را پذیرفتند و نمایندگان آنها در نشست بریکس در ۳۰ ژانویه در مسکو شرکت کردند.

با این حال، کشور آرژانتین پس از پیروزی خاویر مایلی، رییس‌جمهور راست‌گرا و افراطی در ماه گذشته، درخواست این کشور برای پیوستن به بریکس را لغو کرد.

کد خبر 6081851

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت