Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم اسدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به همت ملی در برگزاری امتحانات نهایی و وظیفه سنگین آموزش و پرورش ایذه در این امر، با همکاری شهرداری و بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش اقدامات بهداشتی لازم انجام شد تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، امتحانات نهایی به بهترین شکل ممکن برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی محوطه مدارس محل برگزاری امتحانات با همکاری شهرداری ایذه افزود: صندلی‌ها حداقل یک متر و نیم از هم فاصله دارند و استفاده از تب‌سنج و غربالگری دانش آموزان پیش از شروع فرآیند آزمون انجام می‌شود.

اسدی با بیان اینکه از تجمع دانش آموزان در محوطه مدرسه جلوگیری می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان از حضور زودهنگام در محل حوزه امتحانی، توقف در حوزه بعد از پایان امتحان، دست دادن و صحبت مستقیم با همکلاسی‌ها در محیط حوزه و هنگام تردد در مسیرها خودداری کنند.

وی افزود: در تمام مدت آزمون از ماسک و حتی المقدور از دستکش استفاده شود؛ بهتر است دانش‌آموزان ماسک و دستکش ذخیره همراه داشته باشند و قبل از ورود به جلسه دست‌های خود را ضد عفونی کنند.

مدیر آموزش و پرورش ایذه از دانش‌آموزان درخواست کرد ملزومات و مایحتاج خود نظیر نوشت افزار ذخیره، آب آشامیدنی و مواد خوراکی را بصورت شخصی تهیه کنند و با خود به جلسه امتحان ببرند و به هیچ عنوان از وسایل اشتراکی استفاده نکنند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان از دست زدن و نشستن بر روی صندلی امتحانی دیگران خودداری کنند و به عبارتی تنها و به طور مستقیم بر روی صندلی که شماره داوطلبی دانش آموز روی آن نصب شده است، مستقر شوند.

اسدی در ادامه توصیه‌های بهداشتی خود به دانش‌آموزان از آنها خواست که به صورت تک تک محل آزمون را ترک کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی واحدهای مختلف آموزش و پرورش، فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت، گفت: امید است امتحانات امسال درنهایت صحت و با حفظ سلامتی دانش آموزان برگزار و از این برهه حساس نیز به سلامت عبور کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس ایذه پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس ایذه ویروس کرونا مدارس ایذه آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی

حمید طریفی‌حسینی با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت ۶۰۰۰ نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا ۱۰۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان دشتی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند