Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به سالروز قیام مردم ایران در ۱۵ خرداد سال ۴۲ نوشت: «۵۷سال پیش، مردم ایران همراه با امام خود فریاد زدند که تا ایران حیاط خلوت مستکبرین است، «ما نمی‌توانیم نفس بکشیم».

‏⁧امام خمینی⁩ به دنیا نشان داد که می‌توان زانوی آمریکای جنایتکار را از گلوی مستضعفین برداشت و چنان سیلی محکمی به آنها زد که برق اشغال و کودتا و غارت مردم از سرشان بپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان از برخورد جدی و تخریب عاملان ساخت و ساز ویلا‌های غیرمجاز در محدوده توسکستان گرگان خبر داد و گفت مدیران متخلف تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمود اسپانلو  پس از انتشار ویدئویی از برداشت شن و ماسه در بستر رودخانه منطقه باغ شاه جنگل توسکستان گرگان و آسیب به درختان این منطقه، شامگاه دیروز برای بررسی به این منطقه رفت و مدیران چند دستگاه مرتبط نیز برای ارائه توضیحات به این محل فرا خوانده شدند.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: دیشب پس از بررسی و شنیدن نظر کارشناسان دستور توقف عملیات برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه در عمق جنگل‌های هیرکانی در منطقه باغ شاه توسکستان صادر شد.


وی ادامه داد: بلافاصله همه ماشین آلات برداشت از منطقه خارج و ورودی جاده منتهی به این منطقه با خاک مسدود شد. اسپانلو گفت: برای همه مدیرانی که با صدور مجوز بستر را برای برداشت شن و ماسه و تخریب این جنگل فراهم کردند، پرونده تشکیل شد.

دادستان مرکز استان همچنین در ادامه این بازدید به منطقه معروف به باغ سرهنگ توسکستان رفت و دستور داد تمام ویلا‌های ساخته شده در این منطقه که بدون مجوز تغییر کاربری و ساخت و ساز شده است، در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب  شود.


اسپانلو افزود: همه مدیران مرتبط هم که با نظارت نکردن ِ خود، سبب شدند طی یکسال این منطقه به شهرک تبدیل شود به جهت ترک فعل تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.


گفتنی است؛ جنگل توسکستان گرگان بخشی از محدوده جنگل‌های هیرکانی است که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • «نون خ ۵» چهره زیبای سیستان و بلوچستان را به مردم نشان داد
  • گیر کردن سکه بین تار‌های صوتی یک نوجوان
  • نقشه آمریکا برای غزه و اسرائیل
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • جرعه‌ی اب خوش در گلوی محرم! (عکس)