Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@10:36:14 GMT

تمرین استقلال؛ گل زنی تبریزی در بازی درون تیمی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۵۶۹

تمرین استقلال؛ گل زنی تبریزی در بازی درون تیمی

تمرین امروز استقلال برگزار شد.

طرفداری- در تمرین امروز استقلال دیداری درون تیمی انجام گرفت که این بازی با تساوی پرگل به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال امروز یک بازی درون تیمی را در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی پشت درهای بسته برگزار کرد و این بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

در این بازی مرتضی تبریزی دو گل برای تیم سرمه‌ای به ثمر رساند و ارسلان مطهری هم دو گل برای تیم طوسی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی بازیکنان دو تیم

تیم سرمه‌ای: حسین پورحمیدی، روزبه چشمی، عظیم گوک، محمد دانشگر، رضا آذری، علی کریمی، علی دشتی، مرتضی تبریزی، مهدی قایدی، هرویه میلیچ و وریا غفوری 

تیم سرمه ای

تیم طوسی: سید حسین حسینی، سینا خادم‌پور، سیاوش یزدانی، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، فرشید باقری، امیرحسین کارگر، میلاد زکی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و محمد بلبلی

تیم نقره ای

 

*هدایت تیم سرمه‌ای را مجید نامجو مطلق بر عهده دارد و تیم طوسی را هم صالح مصطفوی هدایت می‌کند.

*فرهاد مجیدی در کنار زمین نظاره‌گر عملکرد شاگردانش است.

*دیاباته، عارف غلامی و داریوش شجاعیان در حاشیه این بازی، به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند.

*اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم طوسی به دلیل  خطایی که پورحمیدی بر روی کارگر مرتکب شد. این ضربه را فرشید باقری به سمت دروازه تیم سرمه‌ای زد ولی پورحمیدی مانع از گل شدن این توپ شد.

*نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

*شوت مرتضی تبریزی اولین گل را برای تیم سرمه‌ای در این بازی درون تیمی به ارمغان آورد. در ادامه روی حمله تیم سرمه‌ای یک خطای پنالتی روی قایدی رخ داد که مرتضی تبریزی این ضربه پنالتی را هم به گل تبدیل کرد تا بازی دو بر صفر شود.

*ارسلان مطهری از مقابل دروازه تیم سرمه‌ای موفق شد گل نخست را برای تیمش به ثمر برساند تا اختلاف به حداقل برسد.

*مهدی قائدی روی پاس مرتضی تبریزی موفق شد گل سوم را برای تیمش به ثمر برساند.

*ارسلان مطهری خیلی سریع دوباره اختلاف را به حداقل رساند و شوت او باعث شد تا تیم طوسی به گل دوم خود دست پیدا کند.

*ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تیم طوسی را آرش رضاوند به گل تبدیل کرد تا حساب کار سه بر سه شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارسلان مطهری مرتضی تبریزی درون تیمی برای تیم تیم طوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد

در حالی که قرار بود دیدار دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، باشگاه استقلال خوزستان به دلیل هماهنگ نشدن انجام این بازی در ورزشگاه خانگی اش یعنی غدیر، به دو تیم ملاثانی و فجر اجازه ورود به ورزشگاه را نداد و در نهایت پس از چند ساعت معطلی، دو تیم پشت در‌های ورزشگاه این دیدار لغو شد تا کمیته انضباطی درباره نتیجه آن تصمیم‌گیری کند.

علی حمودی پیرامون اتفاقات بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی که با لغو این بازی همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر من دعوای شخصی آقایان باعث شد شان و شخصیت فوتبال خوزستان ضربه ببیند. البته وقتی اشخاصی در فوتبال خوزستان با هم هماهنگ نباشند و به دنبال منافع شخصی خود باشند باید انتظار همچنین مشکلات و بی‌برنامگی را داشته باشیم.

 وی ادامه داد: در چند سالی که فوتبال بازی کرده‌ام در هیچ جایی چنین چیزی را ندیده‌ام. استقلال خوزستان نباید بهانه بیاورد که ما زمین تمرین نداریم و تمام تمریناتمان هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، زیرا یک روز قبل از بازی ما و فجر، ورزشگاه غدیر را به یک تیم جوانان داده بودند. این اتفاق در حالی رقم خورد که مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان از نظر مالی هوای تیم ضعیف ملاثانی را داشت. اما اکنون شخصی در این باشگاه هست که می‌گوید به ملاثانی زمین نمی‌دهم و مگر ملک شخصی خودتان هست؟ استادیوم متعلق به اداره کل ورزش است.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی گفت: نمی‌دانم چرا دقیقه ۹۰ لجبازی کردند که زمین به ملاثانی ندهند. با این کار حق تیم‌های چادرملو و نفت مسجدسلیمان هم ضایع شد. روز یکشنبه، تنها روزی بود که تمام بازیکنان‌مان را داشتیم و می‌خواستیم مانند همیشه با قدرت مقابل فجر بازی کنیم. فراموش نکنید که در زمین خودمان باخت نداشته ایم و نمی‌خواستیم حق کسی ضایع شود و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • دورتموند 1-1 لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد