Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برخورد خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با گاردریل و به دنبال آن آتش گرفتن این خودرو سبب کشته شدن ۳ نفر و مجروح شدن هشت نفر دیگر شد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به تصادف خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مهریز اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس یزد در هنگام کنترل محورهای فرعی مواصلاتی به یزد و مشکوک شدن به چند خودرو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز و مواد مخدر، به آنها دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی استان یزد به وسیله علائم هشداری موفق شدند سه خودرو را متوقف کرده و تعدادی از اتباع بیگانه غیرمجاز را دستگیر و مقداری مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: اما یکی از خودروها به فرمان ایست پلیس و تیرهوایی توجهی نکرد و از سیستم دودزا و احتراق با سرعت بسیار زیادی متواری شد.

بهدانی فرد با بیان اینکه این خودرو هشت کیلومتر با لاستیک پنچر به مسیر خود ادامه داد گفت: داغ شدن رینگ‌های این خودرو بر اثر اصطحکاک بالا، استفاده از سیستم احتراق و دوزا و آتش گرفتن جلوی خودرو و همچنین به دلیل ناتوانی راننده آن در کنترل خودرو در این شرایط، ماشین منحرف و با گاردریل وسط جاده برخورد کرد.

جزئیات درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان مسلح در کرمان / کشف 150 کیلوگرم تریاک و اسلحه از قاچاقچیاندرگیری نیروی انتظامی کرمان با قاچاقچیان مسلح / یک ‌شرور ‌به هلاکت رسید‌بستری شدن 3700 بیمار کرونایی در مراکز درمانی نیروی انتظامی

وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند گفت: فوت شدگان این حادثه سه نفر از اتباع بودند که در صندوق عقب قرار داشتند و به دلیل آتش سوزی در دم فوت کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: هشت نفر مصدوم هم به بیمارستان منتقل شدند و چهار نفر بستری و چهار نفر دیگر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

بهدانی فرد از متواری شدن راننده خودرو و چند نفر از اتباع خبر داد و گفت: دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

انتهای پیام/781/ف

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتباع بیگانه غیرمجاز انتظامی استان یزد نیروی انتظامی حامل اتباع بهدانی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک طی یک عملیات منسجم پلیسی در میناب خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان، در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان میناب، با انجام کار اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاقچیان دریافتند اعضای یک باند قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را بوسیله یک دستگاه خودرو پژو به شهرستان میناب منتقل کنند.

وی افزود:باهماهنگی قضائی چند اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدام به اجرای مأموریت نموده که در این راستا خودروی حامل مواد به همراه یک دستگاه پرایدبه عنوان اسکورت بعد از روستای چاه اسماعیل مشاهده گردید که بلافاصله مأموران با رعایت تمهیدات پلیسی دستور ایست صادر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن داشتند که با سرعت عمل مأموران، خودروی پراید اسکورت قبل از ایست بازرسی شهید چغازردی و خودرو پژو405 حامل بار مواد مخدر در روستای چاه اسماعیل توقیف و طی بازرسی از خودروی حامل مواد 198 کیلو و 100 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این ماموریت 4 نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: مأمورین پرتلاش انتظامی همواره و با اقتدار با سوداگران مرگ و واردکنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه می کنند و اجازه هنجار شکنی و فعالیت مجرمانه را به آنان نخواهند داد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی در طرح ۷۲ ساعته
  • آغاز اجرای طرح نور در استان یزد