Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@14:19:56 GMT

پروژه کوه پارک در مشهدمقدس مجوز نهایی را گرفت؟

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۸۵۵

پروژه کوه پارک در مشهدمقدس مجوز نهایی را گرفت؟

پروژه «کوه پارک» در زمره پروژه‌های شهرداری مشهد است که قرار است تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، پروژه «کوه پارک» در زمره پروژه‌های شهرداری مشهد است که قرار است تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اولیه طراحی شده برای این پروژه بهره‌برداری بهتر مردم از طبیعت است که البته موافقان و مخالفانی نیز برای خود دارد.

محمدرضا کلایی؛ شهردار مشهدمقدس در زمینه این پروژه اظهار داشته است: خیلی از کارها که انجام دادیم قبل از اجرا باور پذیر نبود، مانند همین اتفاقی که به سرعت برای استفاده مردم از طبیعت با عنوان «کوه پارک» در حال انجام است و تیرماه افتتاح خواهد شد.

کلائی تصریح کرد: معتقدم کوه پارک از بوستان ملت و بیمارستان امام رضا(ع) ماندگارتر خواهد بود و به زندگی مردم کیفیتی می دهد که شاید تاکنون آن را تجربه نکرده‌اند.

وی ادامه داد: آماده کردن ارتفاعات جنوبی برای استفاده مردم از طبیعت با همه هجمه‌ها و فشارها با سرعتی مثال‌زدنی، نشان‌دهنده وجود انسجام در مدیریت شهری است.

گواهینامه استاندارد بین‌المللی "ایزو 10015 " شهرداری مشهد تمدید شدابتلای شهردار مشهد به کرونا صحت ندارد / کلایی صبح امروز با مسئولان شهرداری مشهد جلسه داشتتمهیدات شهرداری مشهد برای مقابله با کرونا / ضدعفونی دائم قطارشهری و اتوبوس‌ها‌

اینک اما به‌ نظر می‌رسد ستاد تدبیر استان نیز بر این پروژه مهر تائید زده است و قرار است برای خارج شدن ارتفاعات جنوبی مشهد از وضعیت بلاتکلیفی این پروژه به سرانجام برسد.

درودی؛ دادستان مشهد با اشاره به تصویب پروژه در ستاد تدبیر استان عنوان کرده است: این منطقه از مدتی قبل به وضعیت فعلی رها شده است و اینک کوه پارک فرصتی فراهم کرده تا ارتفاعات جنوبی مشهد از این وضعیت بلاتکلیفی خارج شود و تبدیل به فضای سبز و مورد استفاده برای شهروندان شود.

وی خاطرنشان می‌کند: در مجموع وضعیت فعلی برخلاف مصلحت‌های محیط زیستی است و می‌توان آن را از این وضعیت با درختکاری و مورد استفاده قرار دادن خارج کرد.

انتهای پیام/281/ف

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری مشهد کوه پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 

بقه گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون تخصصی نشریات علمی حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، با انتشار فصلنامه Journal Of Second Language Pedagogy «آموزش زبان دوم» واحد مشهد موافقت شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌وگو با زش زبانخبرنگار آنا با  با اعلام این خبر اظهار کرد: مجله علمی «آموزش زبان دوم» با هدف ایجاد بستری برای محققان و نویسندگان در زمینه آموزش و یادگیری زبان دوم است تا ایده‌های نوآورانه، چارچوب‌های نظری و ابزار‌های عملی خود را به اشتراک گذاشته و منتشر کنند.

رحیم دبیری با بیان اینکه مجله علمی «آموزش زبان دوم» نخستین مجله تخصصی زبان دوم است که به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد، افزود: دامنه این مجله شامل بحث‌های نظری در مورد فراگیری زبان‌ها، تحقیقات تجربی درباره روش‌های آموزش زبان، رویکرد‌های نوآورانه برای ارزیابی زبان و تأملاتی در مورد شیوه‌های آموزشی متنوع است و مقالات با عناوین مربوط به آموزش زبان از جمله زبان شناسی کاربردی، مطالعات فرهنگی، توسعه و ارزیابی مواد آموزشی، آموزش معلمان زبان و طراحی و تدوین برنامه درسی را پس از داوری منتشر خواهد کرد.

وی افزود: نشریه علمی انگلیسی زبان «آموزش زبان دوم» با همکاری اعضای هیئت علمی گروه آموزشی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به مدیر مسئولی زهرا ظهوریان و سردبیری پوریا بقایی‌مقدم منتشر می‌‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تبیین کرد: این دانشگاه در حال حاضر صاحب امتیاز ۹ نشریه علمی است که از این تعداد چهار مجله به زبان فارسی و پنج مجله به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و برخی از نشریات آن دارای اعتبار علمی ISI و وزارت عتف هستند.

دبیری یادآور شد: همچنین نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای امتیاز دستاورد‌های پژوهشی بر اساس بخشنامه جامع دکتری تخصصی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت