Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده دشتستان گفت: با پاسخ‌های «نداریم» و «نمی‌شود» وزارتخانه‌ها از پیگیری دست نمی‌کشم.

ابراهیم رضایی در جمع اعضای شورا و مسئولان شهر کلمه و بخش بوشکان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، اظهار کرد: ما نه در انتخابات و نه بعد از آن وعده اجرایی و خارج از ضوابط به مردم ندادیم ولی وظیفه و تعهد داریم همه مسائل و مشکلات مردم را تا انتها پیگیری و دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: قولی که به مردم داده بودیم این بود که ارتباط مستمر با آنها داشته باشیم ولی شیوع کرونا موانعی را ایجاد کرد و امروز در اولین برنامه و سفر کاری در خدمت مردم بخش بوشکان هستیم. 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اطمینان داشته باشید که با تمام وجود پیگیر مشکلات شما خواهم بود و همه اختیارات نمایندگی را به کار می‌گیرم تا گرهی از مشکلات مردم باز شود. 

وی با بیان اینکه با پاسخ‌های «نداریم» و «نمی‌شود» وزارتخانه‌ها از پیگیری دست نمی‌کشم، خاطرنشان کرد: از همه ابزار و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده خواهم کرد. 

رضایی با بیان اینکه وظیفه خدمت به مردم را داریم و باید پاسخگو باشیم ادامه داد: در زمینه ارتباط با مردم در همه بخشها با اولویت مناطق دوردست و مستضعف تحول ایجاد خواهم کرد. 

وی با اشاره به مشکلات بخش بوشکان بیان کرد: مسائل مطرح‌ شده را با روحیه جهادی و بخشی در شهرستان و استان و بخشی را در سطح ملی پیگیری می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،  بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان و بهبود زیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری از مباحث این نشست بود.

بهبودزیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری مانند فرودگاه و راه آهن و راه‌های استان از مطالبات دانشجویی بود که خواستار پیگیری کریدور همدان / کرمانشاه/ وسنندج شد.

دانشجویی دیگر ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری و بهره گیری از ظرفیت پایانه بین المللی خسروی را برای راه اندازی کاروان‌های کوتاه مدت زیارتی مطرح کرد.

کمبود تفریحگاه وشغل مناسب برای جوانان و راه اندازی رشته هنر در دانشگاه آزاد را یکی از دانشجویان دختر یاد آور شد.

قاسمی مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی هم خواستار شناسایی / پیگیری و پیشگیری مشکلات استان به روش علمی و ارایه راهکار‌های تخصصی و راهگشا شد

صحرایی استانداردرادامه این نشست ، لزوم بازخوانی تاریخ را به دانشجویان توصیه کرد و گفت دانشگاه باید به تاریخ بعنوان شناسنامه خود نگاه کند. وی افزود متوجه باشیم کفه تمدنی در حال جابجایی است.

وی سپس در پاسخ به مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه / با اشاره به پیگیری بهسازی فرودگاه / ارتقا کیفی راه آهن / و اصلاح راه‌های استان/ از دانشجویان خواست برای حل مشکلات نسخه اجرایی ارایه دهند.

صحرایی تاکید کرد راه اندازی دانشکده هنر دردانشگاه ازاد اسلامی /و رشته میراث فرهنگی در دانشگاه رازی درحال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد