Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:42:22 GMT

اردکان ظرفیت تبدیل به شهر هوشمند را دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۶۹۶۷

اردکان ظرفیت تبدیل به شهر هوشمند را دارد

محمدرضا دشتی اردکانی روز پنجشنبه در نشستی با مسوولان شهرستان با گرامی‌داشت یوم الله ۱۵ خرداد سالروز قیام مردم ورامین و نیز سالگرد امام راحل افزود:گسترش صنایع باید به سمت پاک باشد و اردکان باید در سطح کشور به عنوان شهر هوشمند مطرح شود .

وی اضافه کرد: قیام امام خمینی (ره) تحول بزرگی در منطقه و جهان به وجود آورد، ما هم به تبعیت از این بزرگوار اهداف آن حضرت را در جمهوری اسلامی دنبال می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ما باید در استقرار نظام کمک کار هم باشیم و تعهداتی که نسبت به نظام داریم باید آن را ادا کنیم.

منتخب مردم اردکان تصریح کرد: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با پیام مقام معظم رهبری رسما کارش را آغاز کرد، حضرت آقا به مباحث اقتصادی و فرهنگی و عدالت اجتماعی تاکید داشتند و از مجلس یازدهم خواستند تحول گرا باشد .
دشتی اردکانی با اشاره به سخنان رییس جمهوری در جلسه شروع کارش اظهار داشت : آنچه در دستور کار مجلس  قرار گرفت حمایت از دولت و کمک به رفع مشکلات مردم بود .
وی در ادامه از مسوولان اردکان خواست که با یکدیگر همدل و همکار باشند تا بسیاری از مشکلات  رفع شود.

وی همچنین یادآور شد : ملموس ترین مشکلات اردکان نداشتن آب مطلوب و شیرین و کمبود انسولین برای بیماران است که قول مساعد از وزیران مربوطه گرفته شد و در اسرع وقت این ۲ مشکل رفع می شود .
منتخب اردکان در مجلس با بیان اینکه با وجود مشکل کمبود بودجه، با همدلی مشکلات را از لحاظ  قانونی می توان حل کرد، ادامه داد: بودجه سال ۹۹ در حالی بسته شد که بحث کرونا را نداشتیم  حال آنکه نصف بودجه صرف این معضلات شده است.

دشتی اردکانی در ادامه ضمن تشکر از افرادی که ۴۰ سال گذشته برای انقلاب زحمت کشیده اند افزود: لازم است از نمایندگان تمام ادوار مردم اردکان به خصوص محمدرضا تابش که زحمت ۲۰ ساله کشیده اند تشکر کرد .

وی ادامه داد: افرادی نظیر کادر درمانی شهرستان ، گروه های جهادی و مردمی که به صورت خودجوش در درمان و  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش کرده اند، قدردانی کرد.
منتخب اردکان در ادامه ، سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار و چراغ راه مجلس یازدهم دانست و گفت: مجلس کنونی انقلابی و جهادی است که جدیت و فعالیت زیادی را از روز اول نشان داده است .
دشتی اردکانی اظهار امیدواری کرد که با طرح  و انتقال مشکلات مردم اردکان به آقای « محمدباقر قالیباف»  رییس مجلس،  گام هایی در جهت رفع آن برداشته شود و از مسوولان خواست با برنامه ریزی و ارایه راه حل در توسعه و توانمندسازی مردم اردکان تلاش و تحولی بزرگ ایجاد کنند .
وی با اشاره به شعارهای انتخاباتی خود از جمله رفع آلودگی  و ساماندهی صنایع گفت: با تحولات بزرگ تری راه مسوولان دیگر شهرستان را ادامه می دهم .

دشتی اردکانی در ادامه تاکید کرد: مسوولان همدلی را فراموش نکنند و مردم اعم از مسلمانان ، اقلیت دینی زرتشتی ،اهل سنت ، گروه ها و جناح های مختلف سیاسی و همه افراد بدانند در دفتر نمایندگی برای شنیدن مشکلاتشان همواره باز است .

  مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد مجلس یازدهم اردکان شهر هوشمند محمد رضا دشتی اردکانی پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد مجلس یازدهم اردکان شهر هوشمند قیام ۱۵ خرداد مجلس یازدهم اردکان شهر هوشمند دشتی اردکانی مردم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در استان تهران گفت: در مسأله حجاب و عفاف اگر از ابتدا تدبیر درستی شود و با یک برنامه صحیحی، افرادی که کارشناس این کار هستند، به دور از شعار و حرف‌هایی که می‌زدند این کار را تدبیر کنند، حتما مردم همراهی و استقبال می‌کنند. اما وقتی ما برنامه‌ریزی‌مان بد است، بد برخورد می‌کنیم، افراط و تفریط داریم، مردم از برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران فاصله می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، سید شهاب‌الدین صدر رییس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران، در پاسخ به این سوال که مجلس جدید باید در زمینه حجاب و عفاف چه رویکردی داشته باشد تا شاهد چالش‌های گذشته در این زمینه نباشیم، گفت: حوزه مسائل فرهنگی حوزه بسیار حساسی است. یعنی اگر درست تدبیر و برنامه‌ریزی نشود، ممکن است ما همراهی مردم را در مسائل خودمان نداشته باشیم. بالاخره مردمی هستند که خودشان انقلاب کردند و آرمان‌های امام و انقلاب و اسلام را قبول دارند و پشت رهبری هستند. اما اگر ما درست تدبیر و برنامه‌ریزی نداشته باشیم ممکن است مردم با ما همراه نباشند و یکسری اعتراضات و مشکلاتی در کشور ایجاد شود. چنانچه در ادوار مختلف بوده است.

وی افزود: فرض کنید سر ساخت یک مسجد در یک پارک چالش درست شده و مردم جمع شدند. برای آنکه قبل از آن درست برنامه‌ریزی نکردیم. همان مردمی که برای انقلاب و اسلام خون دادند و آمدند مسجد‌ها را پر کردند، جلوی این کار می‌ایستند. این مردم که از بیرون که نمی‌آیند؛ لذا حوزه‌های مختلف فرهنگی حساس‌تر و ظریف‌تر است و باید با دقت بیشتری این کار‌ها انجام شود. در مسائل حجاب و عفاف هم همین‌طور است.

یعنی اگر از ابتدا تدبیر درستی شود و با یک برنامه صحیح، افرادی که کارشناس این کار هستند، به دور از شعار و حرف‌هایی که می‌زدند این کار را تدبیر کنند، حتما مردم همراهی و استقبال می‌کنند. اما وقتی ما برنامه‌ریزی‌مان بد است، بد برخورد می‌کنیم، افراط و تفریط داریم، مردم از برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران فاصله می‌گیرند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: مجلس جای حساسی است و به نظرم باید قوانین مربوطه را با وضعی که جامعه دارد و نگاهی که مردم دارند، یک دور مرور کنند. ضمن آنکه مجلس باید به مسائل و گرفتاری‌های مختلفی که مردم در مسائل معیشتی و اقتصادی دارند توجه ویژه کند؛ آن زمان هم می‌بینند مردم پشت‌شان می‌ایستند. اگر مردم ببینند که دولت و مجلس و دستگاه‌های اجرایی به فکر رفع مشکلات‌شان هستند، حتما همراهی‌شان بیشتر است.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم مجلس جدید در زمینه حجاب و عفاف، با شرایط جدیدی که وارد مجلس شدند یک دور دیگر مرور کنند و آن چیزی که از لحاظ روش‌های اجرایی مصلحت است را انجام دهند. وگرنه اصل حجاب که واجب شرعی است و کاری نمی‌توانند انجام دهند. اما اینکه چطور در جامعه این محقق شود و با چه سازوکار و برنامه‌ای و به چه شکلی این مسأله جواب دهد، نیاز به کار پژوهشی دارد.

صدر در مورد اقدامات ضروری مجلس آینده برای حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: مجلس دوازدهم باید نشان دهد مجلسی کارآمد و در رأس امور است. الان مردم احساس می‌کنند مجلس کاره‌ای نیست. یعنی این همه قیمت دلار، ارز و سکه بالا رفته، اما از مجلس یازدهم سروصدایی درنمی‌آید، اتفاقی نمی‌افتد و تدبیری نمی‌کند. بالاخره باید مجلس وظیفه خود را در مورد مسائل و مشکلات اقتصادی انجام دهد. اگر مردم ببینند مجلس به فکر مسائل و مشکلات‌شان است و می‌خواهد این مشکلات را حل کند، حتما همراهی مردم با مجلس و حاکمیت بیشتر شده و مشارکت در انتخابات بعدی بالاتر می‌رود. اما الان باید مردم ببینند این مجلس چه کاره است و کجای کار قرار گرفته است؟

دیگر خبرها

  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند