Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:16:10 GMT

هفته آینده؛ جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سرلشکر باقری

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۰۲۷

هفته آینده؛ جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سرلشکر باقری

عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیر علنی مجلس با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وزاری نفت و اطلاعات در روز ۲۰ خرداد خبر داد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی مسائل امور اقتصادی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، گفت: دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی به همراه روسای امور گمرک، سازمان اوراق بورس و بهادار و سازمان امور مالیاتی در این جلسه حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

20خرداد؛نشست غیرعلنی مجلس برای بررسی مسائل امنیتی

وی همچنین از برگزاری جلسه روز سه‌شنبه مجلس به صورت غیرعلنی برای بررسی مسائل اقتصادی، امنیتی و انرژی خبر داد و افزود: زنگنه وزیر نفت، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات و معاونانش میهمانان این جلسه هستند.

امیرآبادی‌فراهانی تصریح کرد: اردکانیان و اسلامی وزرای نیرو و راه و شهرسازی هم در نشست علنی روز چهارشنبه حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ حجت الاسلام قاسم روانبخش و محمدمنان رئیسی منتخبان مردم شریف قم در مجلس امروز با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.

 عدم اختصاص زمین ملی به طرح نهضت ملی مسکن، وجود برخی واحد‌های صنعتی و همچنین راهکاری های حل مسائل مربوط به آب و برق و درمانگاه و جاده در این سفر بررسی شد. 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت