Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@18:13:12 GMT

جنگل‌های چهارمحال و بختیاری طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۰۷۲

جنگل‌های چهارمحال و بختیاری طعمه حریق شد

آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی زمانپور از وقوع حریق در جنگل‌های حوالی سد کارون چهار موسوم به بلیط بلند در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این حادثه روز گذشته به علت بی‌احتیاطی گردشگران در روشن کردن آتش رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری افزود: بلافاصله نیروهای هلال‌احمر، یگان حفاظت منابع‌طبیعی از ۳ شهرستان اردل، کیار و لردگان به محل وقوع حریق اعزام و با کمک نیروهای محلی اقدام به اطفای حریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: متأسفانه امروز مجدد آتش شعله‌ور و در حال سرایت به مناطق دیگر بود، که مجددا نیروها به منطقه اعزام و عملیات اطفای حریق با کمک جوامع محلی ادامه پیدا کرد و خوشبختانه پس از گذشت چند ساعت آتش به طور کامل مهار شد.

زمانپور با بیان اینکه میزان خسارت در حال برآورد است، خاطرنشان کرد: اگر همکاری دستگاه‌های اجرایی و مردم محلی برای اطفای حریق نبود، قطعا شاهد وقوع فاجعه در جنگل‌های چهارمحال و بختیاری بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بنا بر دستور استاندار نیروهای یگان حفاظت منابع‌طبیعی تا زمان عادی شدن شرایط در محل وقوع حریق حضور دارند تا اگر مجددا حریق آغاز شد به سرعت اقدام به اطفای حریق کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری آتش سوزی جنگل ها چهارمحال و بختیاری اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند+فیلم
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند
  • شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از روستاییان در کارگاه‌های آموزش اطفای حریق
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • مانور اطفای حریق هنرجویان محیط بانی در منطقه حفاظت شده کرایی
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت