Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:36:09 GMT

گلزنی های حامد شیری و ادامه ماجراجویی نساجی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۲۴۶

گلزنی های حامد شیری و ادامه ماجراجویی نساجی

حامد شیری مدافع با تجربه نساجی در بازی تدارکاتی با گل گهر سیرجان روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. 

به گزارش "ورزش سه"، او که در این بازی دوستانه در کنار مجتبی بیژن در قلب خط دفاعی نساجی به میدان رفته بود در ضربات ایستگاهی دو بار دروازه حریف را باز کرد تا تیمش در این بازی دوستانه دو بر یک به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد هر دو گل را روی ضربات ایستگاهی به ثمر رساند. یکی با پا و یکی با سر. 

 

مدافع باتجربه و بدون حاشیه نساجی که بارها در پست هافبک دفاعی هم برای این تیم بازی کرده با این نمایش خیال محمود فکری را از بابت خط دفاعی راحت کرده؛ نساجی که در اولین بازی با محمود فکری سه گل به ماشین سازی زد حالا با این خط دفاعی می تواند به دنبال ماجراجویی در بازی های بعدی باشد. در این دیدار حسین ماهینی در پست مدافع راست و مجتبی ممشلی در پست مدافع چپ به میدان رفته بود و این بدین معنی است که محمود فکری به جای تغییرات پی در پی در ترکیب نساجی به دنبال تقویت تیم و نتیجه گیری در بازی های باقی مانده است تا در پایان فصل نساجی جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهد. 

 

در خط دفاعی تیم نساجی نه فقط حامد شیری بلکه دیگر بازیکنان هم جز مهره های باتجربه هستند و طبیعی است محمود فکری از این بازیکنان انتظار اشتباه کمتر را داشته باشد. حامد شیری با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند به خوبی نشان داد که مهره های باتجربه می توانند دست به کارهای بزرگ برای تیم بزنند.

حامد شیری نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حامد شیری نساجی مازندران محمود فکری حامد شیری خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز لیگ یک حواشی عجیبی روی سکوها داشت. در بازی خیبر خرم آباد و دریای بابل که به میزبانی خیبر انجام شد، تعدادی لیدر با لباس نساجی مازندران به تشویق خیبر می‌پرداختند که این موضوع باعث عصبانیت نماینده لیگ یکی مازندران شد.

باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص نوشت:"باشگاه نساجی مازندران در خصوص اتفاقات بازی خیبر خرم آباد و دریای بابل در لیگ دسته اول و مشوقین این بازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد:

نساجی، نماینده تمام مازندران از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه این خاک در لیگ برتر است. فوتبال‌دوستان بابلی هم بخشی از همین استان هستند و باشگاه نساجی از آنچه در توان دارد برای حمایت از تیم‌های دیگر مازندران دریغ نخواهد کرد. برای نمونه در فصل قبل در همین دیدار مقابل خیبر، پرواز به خرم‌آباد به صورت رایگان با هواپیمایی وارش برای بابلی‌های عزیز در نظر گرفته شد. شعار نساجی، یک ضربان و یک استان است.

در مورد اتفاقات بازی امروز و حضور بعضی از مشوقین با لباس نساجی در خرم‌آباد، این افراد با هماهنگی تیم خیبر و بدون هماهنگی با باشگاه به انجام این کار پرداختند و این امر به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. نساجی بدون شک پس از بررسی‌های لازم، خاطیان این اتفاق را شناسایی می‌کند و برخورد لازم را در قبال این کار انجام خواهد داد.

بار دیگر باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی بابت اتفاقات اخیر از مردم مازندران عذرخواهی می‌کند."

دیگر خبرها

  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • ماجراجویی هسته‌ای ایران در فصل دوم برنامه «بی‌واسطه»
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!