Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره اسپانیایی دنیا از تصویر خشن دولت آمریکا در جهان انتقاد کرد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور مشهور  اسپانیایی هم به همدردی با بازماندگان شهروند سیاهپوست کشته شده توسط پلیس آمریکا پرداخت و این اقدام خشونت‌بار را زیر سوال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فاتح 19 گرنداسلم دنیای تنیس اظهار داشت:  هیچ چیز در این دنیا بالاتر از سلامتی و صلح نیست. از خشونت بیزارم زیرا خشونت، عامل هرگونه زشتی است. طی روزهای اخیر در ایالات متحده آمریکا شاهد روزهای بسیار بدی بودیم. همه چیز مثل یک فاجعه بود. نمی‌خواهم حتی تکرار این اتفاق را تصور کنم. زندگی در صلح، مهم ترین اتفاق زندگی هر انسان است.

 او در ادامه افزود: دولت آمریکا با این اقدام چهره زشتی از خودش به جای گذاشته است. با خانواده فلوید همدردی می‌کنم.

واکنش اسطوره بسکتبال به اقدام بی‌رحمانه پلیس آمریکا؛ نژادپرستی از ویروس کرونا مرگبارتر است

 

انتهای پیام/

 

R7879/P/S3,33,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رافائل نادال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رافائل نادال رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند

به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، سیروس دهقان شیری گفت: پدر، مادر و دختر این خانواده با رمالی در این منطقه پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

وی در ادامه افزود: بر اساس ابلاغ سازمان ملی مهاجرت در خصوص ساماندهی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی نسبت به دستگیری و انتقال تبعه مذکور به همراه اعضای خانوار به اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی استان اقدام کرد.

دهقان شیری ضمن ضمن تاکید بر ادامه تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز با اشاره به اینکه مردم برای رفع مشکلات و دریافت راه حل باید از اینگونه افراد دوری کنند، از شهروندان و مالباختگان خواست با مراجعه به نیروی انتظامی شهرستان فردیس جهت پیگیری و شکایات خود اقدام نمایند.

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • پیام همدردی کولیوند در پی وقوع سیل در افغانستان
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس
  • عجیب‌ترین اتفاق سال کشتی در انتخابی آمریکا؛ تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!
  • محکومیت اقدام آمریکا در مخالفت با عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • پزشکی که ماندن در ایران را به امکانات رفاهی امریکا ترجیح داد