Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی دومین مسابقه داستان‌نویسی نشر سرای خودنویس از تمدید مهلت شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۳۱ خرداد خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛احسان رضایی با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه داستان نویسی خودنویس، اظهار کرد: به دلیل درخواست متقاضیان و با بررسی‌های صورت گرفته از طرف داوران، مهلت شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۳۱ خرداد تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: شرکت در دومین مسابقه داستان نویسی خودنویس با ارسال طرح داستان با موضوع استقلال و در چهار محور خوداتکایی و پیشرفت اقتصادی، خودباوری و جنبش علمی، الگوی فرهنگ اسلامی-ایرانی و استقلال سیاسی از طریق وبگاه خودنویس به آدرس WWW.khodnevis.ir امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: داوری این مسابقه در دو مرحله انجام می‌شود، در مرحله اول طرح‌های داستانی دریافتی توسط داوران بررسی شده و ۲۰ طرح برتر براساس میزان خلاقیت و میزان قابلیت آن طرح برای تبدیل شدن به یک رمان خوب انتخاب می‌شوند. در مرحله بعد، طرح‌های برتر در پنج گروه چهار نفره با حضور پنج مربی نویسنده مطرح در کارگاه‌های نویسندگی رایگان شرکت داده خواهند شد و در نهایت با داوری از بین رمان‌های تکمیل شده سه طرح برتر انتخاب خواهد شد.

رضایی گفت: جوایز نفرات برتر این مسابقه به ترتیب، ۱۰ میلیون تومان، هفت میلیون تومان و پنج میلیون تومان خواهد بود.

دبیر علمی دومین مسابقه داستان نویسی خودنویس اظهار کرد: کتاب میرزا مقنی گورکن نوشته علی درزی از آثار ارسال شده برای شرکت در اولین مسابقه داستان نویسی خودنویس بود که بعد از بررسی داوران به عنوان اثر برتر معرفی و منتشر شد.

رضایی ادامه داد: همچنین سایر کتب برتر سال گذشته که در اولین مسابقه خودنویس شرکت کرده بودند در دست انتشار است.

وی گفت: افرادی که به داستان نویسی علاقه‌مند هستند می‌توانند از طریق شرکت در مسابقه خودنویس برای شکوفایی استعداد خود و در نهایت انتشار کتاب اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقه داستان نویسی احسان رضایی خودنویس مسابقه داستان نویسی خودنویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او تأکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان افزود: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد