Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:01:34 GMT

خلعتبری: سهمیه می‌گیریم، اما نگران هستیم!

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۴۴۵

خلعتبری: سهمیه می‌گیریم، اما نگران هستیم!

وینگر شهرخودرو نسبت به تصمیم‌گیری برای ادامه برگزاری لیگ برتر در این شرایط انتقاد کرد.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با  "ورزش سه"، درباره شرایط شهرخودرو اظهار کرد: تمریناتمان را پس از صدور مجوز توسط ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و از تاریخ پنجم خردادماه شروع کردیم و مشغول به تمرین هستیم. اخیرا هم یک بازی درون تیمی داشتیم و پس از آن دو روز به بازیکنان استراحت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: شرایط بدی نداریم و تمریناتمان را مجددا از فردا شروع می‌کنیم، اما واقعیت این است که تمام کارمان را با ترس و لرز انجام می‌دهیم. شرایط خوبی در جامعه وجود ندارد و همه ما نگران هستیم و ترسیدیم. با وجود اینکه تمام مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنیم، اما واقعا کار سختی است و امیدوار هستم اتفاق خاصی در جریان تمرینات و بازی‌ها نیفتد. بخاطر اتفاقاتی که در این مدت برای مردم افتاده، ناراحت هستیم.

 

وینگر با تجربه شهرخودرو با بیان اینکه شرایط برای برگزاری بازی‌ها مساعد نیست، ابراز کرد: واقعا نمی‌دانیم چه حرفی بزنیم. فوتبالیست‌ها مدام در رفت و آمد هستند؛ ما بعد از تمرین، مجبور هستیم به اجبار از سوپر مارکت خریدهای خودمان را انجام بدهیم. با اینکه خیلی از موارد بهداشتی را رعایت کرده و احتیاط می‌کنیم، اما واقعا استرس داریم.

 

خلعتبری یادآور شد: با این اوضاع که امروز تست کرونا ۳ هزار و ۵۰۰ نفر مثبت اعلام شده و در بحرانی‌ترین شرایط هستیم، چه اجباری است که با هر شرایطی لیگ را برگزار کنند؟ مثلا اگر مسابقات برگزار نشود، چه اتفاقی می‌اُفتد؟ خیلی از تیم‌ها دوست دارند بازی کنند، اما واقعا در این شرایط اصلا نباید بحث برگزار شدن یا نشدن لیگ را در نظر بگیریم چون سلامتی مردم و خانواده‌های ما از هر چیزی مهم‌تر است.

 

 

او با تاکید بر اینکه ما شانس کسب سهمیه آسیایی را داریم، ابراز کرد: با یکی، دو برد رتبه ما بالا می‌آید و حتی ممکن است به رده دوم صعود کنیم، اما وقتی جان یک نفر به خط بیفتد، چه فایده‌ای دارد؟ اگر بعدها اتفاقی برای کسی به وجود بیاید، پشیمانی به بار می‌آورد. با اینکه تمام تدابیر بهداشتی را در نظر گرفتیم، اما نمی‌دانیم به خانه برویم یا نه.

 

هافبک تکنیکی شهرخودرو تصریح کرد: دو روز است به محل زندگی‌ام آمدم، اما نتوانستم بروم و پدر و مادرم را ببینم چون می‌ترسم خدایی نکرده اتفاقی بیفتد. از اینکه خانواده‌ام و بچه‌های کوچک را ببینم، می‌ترسم ولی امیدوار هستم اتفاقات خوبی برای مردم بیفتد.

 

خلعتبری با اشاره به صحبت‌های حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو اظهار کرد: حرف آقای حمیداوی سلامتی بازیکنان و خانواده‌هایشان است، نه هیچ چیز دیگری. ایشان می‌گوید تا سه ماه دیگر صبر کنید و اگر شرایط بهبود پیدا نکرد، تصمیم به لغو لیگ بگیرید. حرف غیر منطقی نزده است. ضمن اینکه ایشان بحث مالی را مطرح نکردند چون چک‌ها را به باشگاه تحویل دادند تا در یکی، دو روز آینده به بازیکنان بدهند. با پرداختی مجدد، دریافتی بازیکنان ما نزدیک ۷۵ تا ۸۰ درصد می‌شود، بنابر این باید حرف‌های ایشان را منطقی و بخاطر سلامتی جامعه برداشت کرد.

 

او تاکید کرد: مطمئن باشید اگر لیگ ادامه پیدا کند و ما نتیجه بگیریم و با کسب دو، سه برد به آسیا برویم، برای برند باشگاه و شخصیت تیم و بازیکنان بهتر می‌شود ولی نگرانی و دغدغه ما چیز دیگری است.

شهر خودرو محمدرضا خلعتبری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو محمدرضا خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد و در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل خطر سقوط به صورت جدی این تیم را تهدید می‌کند. آنها این هفته در دیداری سخت باید برابر پرسپولیس قرار گیرند.

صادق بارانی هافبک باتجربه نفت آبادان با اشاره به شرایط تیمش گفت: یک بازی سخت برای ما خواهد بود اما هیچ چیز غیرممکنی وجود نخواهد داشت. ما مقابل سپاهان نیز از شانس کمی برخوردار بودیم اما خوشبختانه به بهترین شکل توانستیم از این بازی با سه امتیاز خارج شویم. پرسپولیس حریفی قابل احترام است و در کورس مدعیان قهرمانی نیز قرار دارد.

وی ادامه داد: برای ما فرصت کمی باقی مانده است. نباید فرصت ها را به سادگی از دست بدهیم و حسرت بخوریم. واقعا حق هواداران نفت آبادان این نیست و ما نیز باید با بالاترین حد توان برای پایان دادن به این شرایط بجنگیم. برای نفت آبادان، برای این هواداران و برای خودمان باید با بالاترین انگیزه و توان بجنگیم و حریف آسان برای پرسپولیس  و دیگر رقبای باقیمانده تا پایان فصل نخواهیم بود.

بارانی درباره تاثیر این تیم برای جنگ قهرمانی نیز گفت: برای ما اتفاقات دیگر هیچ اهمیتی ندارد. پیراهن نفت را بر تن داریم و شرایط به شکلی است که باید برای خودمان و این تیم بجنگیم و نتیجه بگیریم. امیدوارم شرایط به بهترین شکل در این بازی رقم بخورد و مطمئن باشید با تمام وجود تنها برای موفقیت این تیم و هوادارانش در ادامه مسیر تلاش خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است