Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد :باتوجه به ابعاد مختلف حریق ،پرونده در حال جمع آوری وجمع بندی ادله کافی برای ارسال به مراجع قضایی است.
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ،در پی انتشار خبری مبنی بر دستگیری و معرفی عاملان آتش سوزی کوه خائیز به مراجع قضایی ، منتسب به سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، اداره روابط عمومی نسبت به آن واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش اداره روابط عمومی ضمن تکذیب این خبر می افزاید: انتشار خبری به این مضمون ناشی از برداشت شخصی خبرنگار عزیز بوده ،لذا باتوجه به ابعاد مختلف زیست محیطی این آتش سوزی ، اقدامات اولیه پرونده صورت گرفته، اما کلیات آن برای جمع آوری ادله کافی بمنظور سیر مراحل قانونی و قضایی در دست اقدام است.
برهمین اساس معرفی ،دستگیری و آزادی با قید ضمانت عاملان تکذیب می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اداره روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان پروژه حفاظت مشارکتی میش مرغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  متن این فراخوان به شرح زیر است:

به اطلاع عموم کشاورزان منطقه علی‌الخصوص کشاورزان پناهگاه حیات وحش دشت سووتاو  می‌رساند که اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان قصد دارد در قالب پروژه حفاظت مشارکتی ابلاغ شده از طرف سازمان محیط زیست برای حفاظت و احیای گونه‌های شاخص و در خطر انقراض جانوری از قبیل  میش مرغ، مقدار ۲۳ هکتار از زمین‌های کشاورزی تحت تملک سازمان را در قالب طرح مذکور بمدت یکسال زراعی و برای کاشت نخود واگذار نماید.

 لذا از کشاورزانی که مایل به مشارکت در طرح مذکور هستند تقاضا می‌شود از شروع وقت اداری مورخه ۲۶ اسفندماه لغايت پایان وقت اداری  ۲۸ اسفند ماه به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان واقع در خیابان دولت، مجتمع ادارات ،جنب اداره آب و فاضلاب مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.

۰۴۴۴۶۲۲۱۲۲۰-۰۹۳۹۱۸۰۱۶۸۱

 

دیگر خبرها

  • آماده‌باش محیط‌زیستی‌های دماوند در ایام نوروز
  • تشدید گشت‌های نوروزی محیط زیست در گیلان
  • شکارچی گراز در رضوانشهر به جریمه نقدی محکوم شد
  • دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین
  • انتشار فراخوان پروژه حفاظت مشارکتی میش مرغ
  • دستگیری کارچاق‌کن در هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی
  • دستگیری چهار گروه شکارچی در گرین کوه لرستان
  • مهار آتش سوزی بیشه زار بیت قشم در منطقه حفاظت شده کرخه حمیدیه
  • دستگیری ۳۰ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری ۳۵۹ شکارچی غیرمجاز در قزوین