Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، فرزین حاتمی امروز پنج‌شنبه ۱۵ خردادماه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص حفاری‌های آبفا برای تعویض خطوط لوله فاضلاب در برخی محله‌های منطقه ۷ اهواز، اظهار کرد: آبفا در همه محله‌ها بعد از حفاری و تعویض خطوط لوله فاضلاب معابر را با همان وضعیت به حال خود رها می‌کند.

وی افزود: در منطقه کوی رمضان‌ شهرداری کار‌ پاک‌سازی و زیرسازی معابر را انجام داده که بعد از گذشت چندین ماه هنوز بعضی از اتصالات آن‌ها دچار مشکل هستند که امیدواریم طی هفته آینده نسبت به حل این مشکل اقدام‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۷ اهواز گفت: خیابانی که تحویل آبفا داده می‌شود، باید به همان صورت به شهرداری تحویل داده شود که در مناطق کوی رمضان، سپیدار، سخیریه، عامری و دیگر مناطق که برای حفاری و تعمیرات به آبفا سپرده شد به حال خود رها شده‌اند که مشکلاتی را برای شهرداری به وجود می‌آورد.

حاتمی با بیان اینکه خیابان‌های سخیریه و عامری که آبفا یک سال به حال رها کرده بود توسط شهرداری در حال ترمیم و آسفالت است، بیان کرد: در تعهدی که در سازمان آبفا وجود دارد وقتی جایی توسط این سازمان حفاری می‌شود باید ترمیم و آسفالت نیز شود.

وی ادامه داد: در منطقه سپیدار اهواز نیز پیمانکار حفاری و کار خود را انجام داد ولی بقایا و نخاله‌ها را رها کرد که شهرداری منطقه ۷ تا جایی که مقدور بود نخاله‌ها را جمع‌آوری کرد تا برای رفت و آمد مردم مشکلی زیادی به وجود نیاید.

شهردار منطقه ۷ اهواز تصریح کرد: شهرداری نیز بر کار آبفا نظارت می‌کند و در موارد که در بحث آسفالت یا ترمیم به مشکل برمی‌خورد ورود می‌کند.

حاتمی اضافه کرد: زیرسازی‌های مناطق سخیریه و عامری که توسط آبفا اهواز انجام شده بود به دلیل کیفیت پایین توسط شهرداری بیرون آورده و دوباره زیرسازی شد.

وی با اشاره به کمبود اعتبار شهرداری این‌ منطقه، گفت: شهرداری این منطقه توانایی ندارد که تمام حفاری‌هایی که توسط آبفا انجام می‌شود در قالب حساب‌های تهاتری انجام دهد.

شهردار منطقه ۷ اهواز بیان کرد: آسفالت و ترمیم معابر حفاری شده توسط آبفا در مناطق سخیریه و عامری و خرمکوشک توسط شهرداری منطقه ۷ در حال انجام‌ است.

حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی زیرگذر شریعتی یا دروازه بدون پیمانکار و توسط نیروهای خدماتی شهرداری منطقه ۷ نیز در حال انجام است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اهواز آبفا اهواز منطقه ۷ اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال

فرزان عباسیان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

او می‌گوید: طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

عباسیان ادامه داد: بخش دیگری از تماس ها نیز مربوط به ، قبوض، پیگیری ، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.

قائم مقام شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را بعنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.

عباسیان گفت: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می شود که از شهروندان تقاضا می شود نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • انجام خط‌کشی‌های ترافیکی سازگار با محیط زیست در قم
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان
  • بیش از 18 هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • بیش از ۱۸ هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز
  • گلایه شهرداری بیرجند از نبود همکاری برای ساماندهی دستفروشان