Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک تحلیلگر سابق سازمان سیا خشونت‌های این روزهای آمریکا را مشابه اتفاقات قبل از فروپاشی دانسته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک تحلیلگر سابق «سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا» (سیا) خشونت‌های این روزها در کشورش را مشابه اتفاقاتی دانسته که قبل از فروپاشی کشورها رخ می‌دهد. 

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا سازمان سیا سیا اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص‌های بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۱۶۷ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و کاهش حدود ۰.۸ درصدی، به عدد دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد رسید تا هفته‌ای تقریبا در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: با توجه به صعود خوب شاخص کل در دو هفته گذشته، نیاز به اصلاح موقت و اصطلاحا دست به دست شدن سهام بود که این امر در هفته گذشته انجام شد. احتمالا با توجه به درپیش بودن تعطیلات در هفته جاری، این روند ادامه پیدا کند و شاهد تغییر خاصی در بورس نباشیم.

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است، اما کمتر از شاخص کل افزایش یافت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۷۳۹ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از کاهش حدود یک درصدی، در پایان هفته در تراز ۷۳۱ هزار واحد متوقف شد.

او می‌گوید: برای این شاخص نیز به مانند شاخص کل و با توجه به درپیش بودن تعطیلات نوروز، روند خاصی را انتظار نداریم. 

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح «هیأت خبرنگار»
  • تیک‌تاکِ فروپاشی آزادی بیان در آمریکا
  • آمریکا اتباع خود را از هائیتی خارج می‌کند 
  • ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • وزیر خارجه سابق فرانسه خشونت رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد
  • «سی روایت، سی نشانه»، از رادیو صبا
  • مثلث فروپاشی دموکرات‌ها
  • جنگ غزه و بحران اعتبار غرب؛ چرا حامیان رژیم صهیونیستی مانع تحقیقات می‌شوند؟
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس