Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید نیوکاسل از سوی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی همچنان با موانع همراه است و می تواند کاملا لغو شود.

طرفداری - شایعات زیادی در مورد فروش باشگاه نیوکاسل به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی شنیده می شود اما اخیرا گفته شد رعایت نشدن حق پخش تلویزیونی شبکه beoutQ می تواند سران لیگ برتر را مجاب کند تا از این اتفاق جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تلگراف، مانع دیگری نیز در این راه وجود دارد. رئیس هیئت مدیره لیگ برتر انگلیس اعلام کرده که تماسی از سوی نامزد جمال خاشقچی دریافت کرده که او درخواست داشته تا اتحادیه لیگ برتر مانع حضور محمد بن سلمان در این لیگ شود. رئیس هیئت رئیسه لیگ برتر انگلیس همچنین اعلام کرده که این درخواست را قویا مورد بررسی قرار خواهد داد. خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقچی از لیگ برتر انگلیس درخواست کرده که جلوی واگذاری باشگاه نیوکاسل یونایتد به عربستان سعودی را بگیرند.

جمال خاشقچی، از چهره‌های نزدیک به دربار سعودی در سابق که بعدا به یکی از منتقدان این حکومت در رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شد، سال ۲۰۱۸ در کنسول‌گری عربستان در ترکیه کشته شد.

رئیس هیئت رئیسه لیگ برتر به خدیجه چنگیز تضمین داده که درخواست او قویا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نامزد جمال خاشقچی پس از این گفتگو اعلام کرده که با پاسخی که دریافت کرده،  نسبت به جلوگیری از فروش نیوکاسل به محمد بن سلمان خوشبین است:

مطمئنم اگر لیگ برتر اصول و قوانین خود را مخصوصا در مورد مالکان و مدیران باشگاه ها رعایت کند، فروش نیوکاسل به محمد بن سلمان و موسسه های زیر نظر او متوقف خواهد شد. تا زمانی که جرم قتل ظالمانه جمال به آنها مرتبط است، هیچ سازمانی نباید با او معامله داشته باشد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیوکاسل به محمد بن سلمان جمال خاشقچی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و یکم لیگ برتر| استقلال در مصاف با هوادار برنده به رختکن رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم های استقلال و هوادار در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۲۱ در ورزشگاه دستگردی به مصف هم رفتند که نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت.

داور: علی صفایی

اخطار: محمد میری (هوادار) ؛ جلال الدین ماشاریپوف و محمدحسین مرادمند (استقلال)

گل: آرمین سهرابیان (یک)

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، مهدی عبدی، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان و امین قاسمی نژاد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

استقلال قبل از آنکه بازی به دقیقه یک برسد روی ضربه سر آرمین سهرابیان از حریف پیش افتاد. بعد از آن هوادار تلاش زیادی کرد تا بتواند گل خوره را جبران کند اما به جایی نرسید و نیمه اول را آبی‌پوشان به سود خود به پایان رساندند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دقت جدی‌تری در ساخت دکورها صورت می‌گیرد/ واکنشی به حادثه «سلمان»
  • تثبیت صدرنشینی استقلال با بردی اقتصادی
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| استقلال در مصاف با هوادار برنده به رختکن رفت
  • گزارش زنده؛ پرسپولیس ۰ _ پیکان ۰
  • پرسپولیس 0-0 پیکان؛ گزارش زنده
  • بن سلمان، نخستین میهمان خارجی دولت جدید پاکستان
  • گل دوم جمال موسیالا به دارمشتات (دارمشتات 1-3 بایرن مونیخ)
  • گل جمال موسیالا به دارمشتات (دارمشتات 1-1 بایرن مونیخ)
  • جمشیدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ بسکتبال
  • محمد بن سلمان در حرم پیامبر اسلام (ص)