Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: به دستور رئیس قوه قضائیه گزارش عملکرد مالی حساب های خاص قوه به زودی منتشر می شود.

به گزارش امتداد، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: با خبر شدم به دستور رئیس قوه قضائیه گزارش عملکرد مالی حساب‌های خاص قوه به زودی منتشر می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: عمل به وعده‌ها و شفافیت، در خور تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شا الله گام بعدی شفافیت آرای نمایندگان مجلس است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور خاطرات ۱۴۰۲ با بلو

سال 1402 برای شما چگونه گذشت؟ کدام روز سال جیب‌ و حساب‌تان پر پول‌تر بود و چه ماهی کم‌‌تر پول داشتید؟ درآمدهایی که امسال بدست آوردید را چطور خرج کردید؟ بیشتر به تیپ و استایل جذاب‌تان رسیدید یا سرمایه‌گذاری کردید و برای خودتان «گرگ وال‌استریتی» بودید؟ اگر هنوز بلوبانک ندارید، از اینجا دانلود کنید.

اگر شما یکی از کاربران بلوبانک سامان باشید، می‌توانید جواب این سوالات را از اپلیکیشن بلو بخواهید. بلو برای اولین بار و همزمان با روزهای پایانی سال جاری، بخش ویژه‌ای را به نام «1402 با بلو» طراحی کرده تا هر کاربری با مراجعه به این بخش بتواند عملکرد مالی خود در سال گذشته را تماشا کند. در این بخش ویژه و خاص، شما به یک سفر خاطره‌انگیز دعوت می‌شوید تا ضمن دیدن عملکرد مالی‌تان، اتفاقات و ماجراهای سپری شده سال 1402 را مرور و زنده کنید.

مینا قره‌ نازی، مدیر محصول بخش PFM (مدیریت مالی شخصی) بلو در مورد اهداف این نئوبانک از ارائه این داده‌ها می‌گوید: « ما تاکنون اطلاعاتی مثل تراکنش‌ها، هزینه‌ها، درآمدها و... را به شکل ماهانه به کاربران خود ارائه می‌کردیم، امسال اما برای نخستین بار تصمیم گرفتیم تا به منظور دسترسی و آگاهی کاربران از وضعیت و عملکرد مالی خود، آمارهای اختصاصی سال 1402 را به شکلی متفاوت از روش‌های سنتی، در اختیار کاربران بگذاریم. داشتن این اطلاعات و آمارها علاوه بر جنبه‌ اطلاع‌رسانی و مرور خاطرات، به کاربران کمک می‌کند تا در سال جدید برنامه‌ریزی مالی بهتری برای خود داشته باشند و با آگاهی بیشتری از فرصت‌های مالی‌شان بهره ببرند».

چه کاری باید انجام دهید؟

برای مشاهده آمارها و داده‌های بخش «1402 با بلو» باید نسخه 3.0 اپلیکیشن بلو را در گوشی‌تان داشته باشید. بعد از به‌روزرسانی اپلیکیشن، تنها کافیست به منوی «فروشگاه» در اَپلیکیشن بلو بروید تا بنر ویژه «1402 با بلو» را مشاهده کنید.

چه آمارهایی را می‌بینید؟

زمانی که وارد بخش «1402 با بلو» می‌شوید، در قالب چندین استوری‌، آمارهای ویژه و مختص شما برایتان به نمایش درمی‌آید. همه داده‌ها و اطلاعاتی که در این بخش مشاهده می‌کنید، طبق عملکرد ثبت شده شما از روز اول فروردین 1402 تجزیه و تحلیل شده و شامل این موارد می‌شود:

تعداد روزهای عضویت شما در بلو و اینکه شما نفر چندم از خانواده میلیونی بلو هستید تعداد دعوت‌هایی که با کد اختصاصی‌تان به بلو داشته‌اید و کل شبکه‌ کاربرانی که از دعوتی‌های خود ساخته‌اید. توصیف فصل‌های چهارگانه سال براساس هزینه‌هایی که کرده‌اید. به گفته مدیر محصول بخش مدیریت مالی شخصی بلو، در این بخش با توجه به نوع هزینه‌هایی که هر کاربر داشته و دسته‌بندی‌های مختلف آن مثل پس‌انداز و سرمایه، مد و پوشاک، خریدهای روزانه، خانه و کاشانه، اقساط تسهیلات و... فصل‌های سال با یک جمله یا روایت طنزآمیز توصیف شده است. تعداد خریدهایی که در طول سال با بلوکارت خود کرده‌اید. پر پول‌ترین شب و روز سال. در این بخش آن روزی از سال که بیشترین موجودی را در حساب‌تان داشته‌اید، به همراه کالای فرضی که می‌توانستید با آن پول بخرید، برای شما به نمایش درمی‌آید. بی‌پول‌ترین ماه سال. دوست دارید بدانید کی کفگیر به ته دیگ خورده است؟ میزان زمان صرفه‌جویی شده بابت داشتن اپلیکیشن بلو. در این بخش تمامی فعالیت‌ها و تراکنش‌هایی که شما در سال 1402 داشته‌اید مثل باز کردن حساب یا تعداد انتقال‌های پول یا خرید شارژ و... مورد تحلیل قرار گرفته و براساس آن زمان صرفه‌جویی شده بابت استفاده از خدمات بلو محاسبه شده است. مجموعا بیشترین پول را برای چه کسی بلو به بلو کرده‌اید

مینا قره‌نازی، مدیر محصول بخش PFM بلو در مورد ارائه این ویژگی جدید می‌گوید: «پلتفرم‌های مشهور و بزرگ جهان، معمولا در پایان سال آمارهای ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌کنند، این گزارشات برای هر کاربری جذاب است چرا که می‌تواند از عملکرد یک ساله خود در پلتفرم‌ محبوبش مطلع شود. ما در بلو با الهام گرفتن از این پلتفرم‌ها، سعی کرده‌ایم تا داده‌های جذاب کاربران را به‌ صورت داستانی و جذاب در اختیار خودشان بگذاریم و قابلیت اشتراک‌گذاری آن‌ها را با دوستانشان فراهم کردیم تا خاطرات بلو را ماندگار کنیم.».

دیگر خبرها

  • رونمایی WWE از فیلم مستندی جدید درباره بری وایت فقید+ عکس
  • آرای نمایندگان از مجلس بعدی شفاف اعلام می‌شود
  • انتشار شعر و داستان‌هایی جدید از نویسنده فلسطینی
  • این ۵ نماینده مجلس آینده چند میلیون تومان در انتخابات هزینه تبلیغات کردند؟ +جزئیات
  • ۵ منتخب مجلس هزینه‌های انتخاباتی خود را شفاف کردند
  • مرور خاطرات ۱۴۰۲ با بلو
  • مرور خاطرات 1402 با بلو | در سالی که گذشت، با حساب‌ بانکی‌تان چه کردید؟
  • در سالی که گذشت، با حساب‌ بانکی‌تان چه کردید؟ 
  • انتخابات باعث شد آمار فقر منتشر نشود؟ / وزارت تعاون رئیسی چرا همانند دولت روحانی آمار فقر را منتشر نمی‌کند؟ / در جراحی اقتصادی صدای فقرا را ساکت کردند
  • آهنگ محسن چاوشی برای فیلم بی بدن