Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، طی جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا و درخواست سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با بررسی وضعیت مراکز فرهنگی و هنری ، آغاز به کار برخی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی برای تصمیم گیری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا روز شنبه انجام خواهد شد.

سعید نمکی در این باره عنوان کرد: فعالیت سینماها و مراکز هنری تا پایان خرداد ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا نیز در این باره گفت: استنباط من این است که با توجه به ثبات نسبی کرونا در روزهای اخیر و روند کاهشی در هفته های اخیر درباره میزان بستری و شرایط بحرانی افراد و موارد مرگ و میر ، فکر نمیکنم در روزهای آتی تصمیم گیری برای بازگشایی مراکز فرهنگی هنری به تأخیر بیافتد.

وی در این باره افزود: اگر اتفاق جدیدی در روزهای آتی بیافتد، شاید شرایط تغییر کند اما اگر همینگونه پیش برود فکر میکنم ظرف هفته آتی در این زمینه تصمیم گیری می شود و احتمالا تا پایان خرداد ماه اگر اتفاق غیر مترقبه ای رخ ندهد ما شاهد بازگشایی این مراکز خواهیم بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اقدامات پلیس برای پیشگیری و مقابله با سرقت در ایام نوروز

 رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی این پلیس در تأمین نظم وامنیت شهروندان در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در ایام پایانی سال و نوروز تشدید خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تشریح عملکرد پلیس آگاهی در تأمین نظم وامنیت شهروندان در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز سال 1403 پرداخت و اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی همزمان با ایام نوروز در آماده‌باش هستند و با به کارگیری توان تخصصی و علمی، کشف به موقع  جرایم، مقابله با مجرمان حرفه‌ای و ... به انجام وظیفه می پردازند.

وی با اشاره به افزایش فعالیت مراکز خرید نوروزی و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و... در روزهای پایانی سال و حضور مردم در این مناطق افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی به منظور تأمین امنیت و آرامش شهروندان و همچنین جلوگیری ازجیب‌بری و کیف قاپی در این مراکز به صورت محسوس و غیر محسوس حضوری فعال دارند.

قنبری به پوشش و حضور ماموران در نقاط جرم خیز و اشراف آن در راستای ناامن کردن محیط برای مجرمان اشاره کرد و گفت: در نیمه پایانی اسفند ماه اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با سارقان و تقویت گشت‌های هدفمند به منظور مهار جرایم اقداماتی انجام و همچنان ادامه دارد.

وی رسیدگی سریع به جرایم مهمه را از دیگر اولویت های نوروز برشمرد و گفت: برای مقابله با سرقت وسائط نقلیه و داخل خودرو در ایام خرید و مسافرت مردم، در این ایام اقدامات لازم صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا به تقویت واحدهای گشتی و تشدید حفاظت از اماکن و منازل خالی از سکنه و کشف خودروهای مسروقه در این ایام اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای فعالیت واحدهای گشتی خودرویی و موتوری در سطح شهرها و مراکز پر تردد انجام شده است. همچنین هماهنگی‌های لازم برای اعزام تیم های بررسی صحنه جرم و DVI به ماموریت های محوله احتمالی به عمل آمده است.

وی همچنین گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی کلیه نقاط آلوده و جرم خیز، پاتوق‌ها، هتل‌ها، پایانه‌ها،‌ مراکز خرید و فروش اموال  و وسائط نقلیه و ... را گشت‌زنی و فعالیت مجرمان و سارقان را با جدیت پیگیری می‌کنند.

قنبری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رضایت شهروندان در طول اجرای مأموریت‌ها گفت: به کلیه کارکنان ابلاغ شده برای ارائه خدمات با سعه صدر با مسافران نوروزی که مورد ظلم و یا اموال آن ها به سرقت رفته برخورد کنند.

وی در پایان گفت: قرارگاه نوروزی عمار برای خدمت رسانی مطلوب و همچنین افزایش امنیت مردم راه‌اندازی شده که امید است با همکاری و تعامل خوب شهروندان و سایر دستگاه ها سالی مطلوب همراه با کاهش وقوعات بیش از گذشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایسنا: سپردن دستگاه‌های فرهنگی به آقای صدیقی، فاقد توجیه است
  • ببینید | بالاخره تکلیف تعیین حقوق کارگران مشخص شد؛ بفرمایید مجلس!
  • اعلام موضع سازمان نظام پرستاری در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ پیرامون خواسته های جامعه خدوم پرستاری
  • تشدید اقدامات پلیس برای پیشگیری و مقابله با سرقت در ایام نوروز
  • بیشترین و کمترین میزان مشارکت در ۱۲ دوره انتخابات مجلس /مجلس پنجم رکورد زد
  • مشخص شدن بافت فرسوده تمام شهر‌های گلستان تا خرداد سال آینده
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 15 مارس؛ تکلیف رندی اورتون مشخص شد/ اخبارWWE
  • آزمون ورودی مدارس سمپاد، انتهای خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • یک عاشقانه جدید از پارسا پیروزفر در ایام نوروز | زمان پخش مشخص شد
  • تکلیف بازی هوادار - استقلال مشخص شد