Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره آموزش و‌ تربیت قاریان فنی قرآن‌ کریم‌ ویژه دختران گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در اراک، آموزش و‌ تربیت قاریان فنی قرآن‌ کریم‌ ویژه دختران گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال از سطح مقدماتی وتا پیشرفته با بهره مندی از استادان تشیعی فرد و محبی در استان مرکزی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  صدور گواهینامه معتبر، شرکت در اردوهای آموزشی،  زیارتی وسیاحتی بورسیه نفرات برگزیده از سوی موسسه مزایای شرکت در این دوره است.   علاقمندان تا پایان خردادماه سال جاری مهلت دارند از طریق شبکه های مجازی یا مراجعه حضوری در این دوره ها ثبت نام کنند.    آموزش و‌ تربیت قاریان فنی قرآن‌ کریم‌ در استان مرکزی به همت موسسه اصحاب الثقلین برگزار می شود.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: محفل انس با قرآن مسابقات قرآنی قرآن و معارف استان مرکزی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع خوانی قرآن کریم هر روز در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ جزء خوانی قرآن کریم از نخستین روز ماه مبارک رمضان ساعت ۱۵ و سی دقیقه در مصلی ثامن الائمه آبادان برگزار می‌شود.
این آیین معنوی با حضور قاریان قرآن و ترتیل خوانان برجسته و جمعی از مومنان روزه دار هر روز به صورت زنده و مستقیم از شبکه آبادان پخش می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار است.
آیین جزء خوانی قرآن کریم همچنین هر روز با حضور قاریان قرآن و ترتیل خوانان برجسته ساعت ۱۷ در مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود.
آیین جزء خوانی در سایر مساجد و حسینیه‌های آبادان و خرمشهر هم برگزار می‌شود.
طرح ملی مستورا نیز از امروز، ابتدای ماه مبارک رمضان، برگزار می‌شود. در این طرح زندگی با آیه‌ها آموزش داده می‌شود و در غالب آن روزانه یک آیه انتخاب و پس از جزء خوانی از سوی مفسران قرآن تفسیر خواهد شد. در این طرح مسابقه‌ای نیز برگزار و روزانه ۱۰۰ میلیون تومان جایزه در سراسر کشور اهدا خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهار دربهار مدارس کرمان ۱۹ فروردین ماه
  • برگزیدگان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن معرفی شدند
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  •  اسامی برگزیدگان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن اعلام شد
  • در هر روستا یک محفل قرآنی ایجاد شود
  • آغازثبت نام سیزدهمین دوره طرح ملی تلاوت استان‌های کشور
  • جمع خوانی قرآن کریم هر روز در آبادان و خرمشهر
  • قرآن کریم بهترین سنگر در برابر آسیب‌های اجتماعی
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری