Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایزنی آمریکا با متحدان برای تنظیم پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ضد ایرانی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «برایان هوک»، نماینده دولت آمریکا در امور ایران روز پنجشنبه گفته دولت این کشور در حال انجام رایزنی‌هایی با متحدان منطقه‌ای خود جهت تهیه پیش‌نویس قطعنامه‌ای در شورای امنیت با هدف تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید روز‌های درخشان قایدی در امارات

رقابت‌های لیگ برتر امارات برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران با شرایطی ویژه دنبال می‌شود؛ چرا که ۳ تیم اماراتی از حضور بازیکنان ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برند. احمد نوراللهی که در هفته‌های گذشته عملکردی خیره‌کننده داشته، عضوی از تیم الوحده امارات است، سعید عزت‌اللهی در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه به شباب‌الاهلی امارات پیوسته و برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها به میدان می‌رود و مهدی قایدی هم عضو تیم اتحاد کلبا است.

قایدی که در ابتدای فصل با پافشاری فرهاد مجیدی به عضویت تیم اتحاد کلبا در آمد، حالا بزرگ‌ترین حامی‌اش را در کنار خود نمی‌بیند. با وجود جدایی توافقی فرهاد مجیدی از هدایت اتحاد کلبا، مهدی قایدی همچنان یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب اتحاد کلبا محسوب می‌شود و ستاره ایرانی به دنبال آن است تا با ثبت روندی کم‌نوسان، به دوران موفق حضورش در تیم اماراتی ادامه بدهد. بررسی آمار و ارقام قایدی در طول هفته‌های گذشته نشان می‌دهد که ستاره ایرانی توانسته در رسیدن به هدف خود که درخشش و تاثیرگذاری در روند گل‌های اتحاد کلبا است، موفق عمل کند.

قایدی در غیاب مجیدی هم می‌درخشد
مهدی قایدی با وجود جدایی فرهاد مجیدی از هدایت اتحاد کلبا توانسته موقعیت خود در ترکیب اولیه زردومشکی‌پوشان را حفظ کند. قایدی که در روز پایان همکاری مجیدی با تیم اماراتی، تک گل تیمش را برابر البطائح به‌ثمر رساند، بعد از پایان همکاری مجیدی با تیم اماراتی، توانست در جدال با العین امارات در لیگ‌کاپ امارات، روی یکی از ۲ گل تیمش برابر العین موثر باشد و بعد از آن او در نبرد با الجزیره امارات که ۲ روز قبل برگزار شد، توانست هم یک گل بزند و هم یک گل برای تیمش ساخت تا روی هر ۲ گل کلبایی‌ها نقش‌آفرین باشد!

باشوی ایرانی کفش طلا می‌خواهد!
ستاره ایرانی اتحاد کلبا با درخشش خیره‌کننده‌ای که مقابل الجزیره امارات داشت، توانست به سیر صعودی خود در جدول گلزنان فصل جاری لیگ برتر امارات ادامه بدهد و حالا او با ۸ گل زده، جزو برترین گلزنان این فصل رقابت‌ها محسوب می‌شود. لابا، مهاجم العین با ۱۱ گل زده، برترین گلزن فصل جاری لیگ برتر امارات است و بعد از او، لیما و عمر خریبین توانسته‌اند ۱۰ گل به‌ثمر برسانند و علی مبخوت هم ستاره ۹ گله لیگ برتر امارات است. با توجه به تراکم گلزنان در لیگ برتر امارات، قایدی تنها ۳ گل با صدر جدول گلزنان فاصله دارد و ستاره ایرانی این فرصت را دارد تا بتواند با حفظ روند درخشان خود، در قامت برترین گلزن فصل کارش را پیش ببرد و به کفش طلای رقابت‌های باشگاهی امارات دست پیدا کند.

بهترین فصل قایدی در امارات رقم می‌خورد؟
قایدی فصل گذشته به صورت قرضی عضو تیم استقلال تهران بود و توانست برای این تیم در ۳۵ مسابقه (در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام)، ۱۲ گل به‌ثمر برساند. حالا ستاره ایرانی در فصل جاری برای اتحاد کلبا در ۲۲ مسابقه در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته که ۹ بار در قامت گلزن توانسته بدرخشد. با توجه به آمار به‌ثبت رسیده از مهدی قایدی، او این فرصت را دارد تا رکورد گل‌های زده‌اش در استقلال را بشکند و بهترین فصل دوران فوتبالی خود را در اتحاد کلبا بگذراند؛ آن‌هم در حالی‌که اتحاد کلبا در جمع تیم‌های پایین‌جدولی لیگ برتر امارات حضور دارد، اما با این وجود، قایدی توانسته با عملکردی خیره‌کننده نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند.


منبع: فوتبال 360

دیگر خبرها

  • ارسال ۳۵ هزار تن سلاح برای اسرائیل از زمان آغاز «طوفان الاقصی»
  • آمریکا: در مباحث کنترل تسلیحاتی با روسیه و چین شرکت می‌کنیم
  • بلینکن: برای دفاع از متحدان خود از جنگ‌افزار هسته‌ای هم استفاه می‌کنیم
  • نسخه نهایی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای غزه
  • ارائه نسخه نهایی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای غزه
  • «طوفان الاقصی»| ۱۲ شهید در بمباران خانه‌ای مسکونی در مرکز غزه/ آمریکا به دنبال جلوگیری از حمله به رفح است
  • طوفان الاقصی| حمله لباس شخصی‌های صهیونیست در کرانه باختری
  • یوناما در ارتقای ثبات در افغانستان فعال باشد
  • تمدید روز‌های درخشان قایدی در امارات
  • رایزنی نمایندگان عراق باوزیر خارجه درباره حضور اشغالگران آمریکایی