Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@09:09:20 GMT

واکنس سهیل مهدی به اصلاحیه جدید AFC

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۵۵۴

واکنس سهیل مهدی به اصلاحیه جدید AFC

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برخی صحبت‌ها درباره حذف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان در صورت لغو لیگ برتر موج رسانه‌ای کشور‌های رقیب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره اینکه برخی رسانه‌های عربی مدعی شده اند در صورت برگزار نشدن لیگ یک کشور، نمایندگان آن کشور از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد، بیان کرد:

واقعیت این است در جلسه روز گذشته AFC چنین موضوعی مطرح نشد، اما به صورت معمول رسانه‌های کشور‌های رقیب کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، سعی دارند برای ما فضایی را ایجاد کنند تا روی تیم‌های ایرانی و سایر حریفان فشار وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم چنین بحثی در حال حاضر در سطح موج رسانه‌ای است، اما چنین موجی برخی مواقع سبب اتخاذ تصمیم‌های ناخوشایندی برای کشورمان شده است. به هر حال نگرانی‌هایی وجود دارد.

او افزود:

سلب میزبانی تیم‌های ایرانی در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا که به هیچ وجه فضای خوبی برای نمایندگان ما ایجاد نکرد، از همین خبرسازی‌های رسانه‌ای شروع شد. امیدوارم بتوانیم با همت مشترک تیم‌ها و مسئولان فوتبال، اظهاراتی که در رسانه‌ها و سایت‌های منتسب به باشگاه مطرح می‌شود را کنترل کنیم.

او درباره توصیه هایش به باشگاه‌ها برای کنترل اظهارات عوامل خود در این شرایط حساس گفت:

واقعیت این است که برخی صحبت‌ها از سوی تمام رسانه‌های دنیا، آسیا و AFC رصد می‌شود. همین صحبت‌ها در بحث میزبانی رقابت‌های بین المللی و کسب مجوز حرفه‌ای برای ما مشکل ساز می‌شود.

فردا (جمعه) آخرین فرصت فدراسیون فوتبال برای رفع ایراد‌های اساسنامه است. رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ درباره اینکه آیا اصلاحات مدنظر فیفا انجام شده است، توضیح داد:

اجازه بدهید درباره بحث اساسنامه افرادی که در این موضوع  زحمت می‌کشند، اظهار نظر کنند. آن‌ها در روز‌های اخیر شبانه روز تلاش کرده اند. بی شک عملکرد افرادی که در این زمینه مسئولیت دارند رو به جلو و خوب است، اما اطلاعات من نسبت به آخرین اقدام‌هایی که برای اساسنامه انجام شده، به روز نیست و بهتر است خودشان درباره این موضوع صحبت کنند.

مهدی درباره جریمه باشگاهی که در لیگ شرکت نکند، گفت:

تصمیم گیری درباره انصراف از لیگ در حوزه ارکان قضائی فدراسیون فوتبال است. فدراسیون و سازمان لیگ، نماینده و رکن اصلی و رسمی برگزاری و مدیریت مسابقات فوتبال هستند. آن‌ها همچنین نماینده فیفا و AFC در کشورمان محسوب می‌شوند. هرگونه همکاری نکردن با فضای مدیریتی فدراسیون و سازمان لیگ از سوی باشگاه‌ها و اقدام غیر رسمی آن‌ها سبب می‌شود باشگاه‌ها طبق قوانین در اختیار ارکان قضائی قرار بگیرند تا درباره این اقدام شان تصمیم گیری شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهیل مهدی لیگ برتر لیگ قهرمانان سازمان لیگ رسانه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی: شاید از پرسپولیس بروم

 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا این لحظه هیچ صحبتی برای ماندن و تمدید قرارداد نشده است و با این شرایط به نظر می‌رسد شاید آخرین سال حضورم در پرسپولیس باشد!

به گزارش ایرنا، مهدی ترابی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه باشگاه صبحتی برای ماندن در پرسپولیس نکرده است، شاید در سال آینده در جمع سرخ‌پوشان نباشم.

وی ادامه داد: با همه این شرایط امیدواریم در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم و با قهرمانی افتخاری دیگر را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم. به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم و هر تیمی که تمرکز بالاتر و عملکرد بهتری داشته باشد، می‌تواند جام را بالای سر ببرد.

ترابی درباره شرایط ماندن یا رفتنش از پرسپولیس نیز اضافه کرد: تا این لحظه هیچ صحبتی با ما نشده است و این احتمال وجود دارد که سال آخر حضورم در این تیم باشد. در مورد آینده نمی‌توانم صحبت کنم چراکه هیچ چیز مشخص نیست اما امیدوارم به خوبی پیش برود.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پیکان به برتری ۲ بر صفر رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهدی ترابی: مثل بعضی‌ها برای شادی گل از جایی خط نمی‌گیرم «مهدی ترابی» نیم فصل اول در سایپا، نیم فصل دوم در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دعوت از ٢٩ بازیکن برای دو دیدار برابر ترکمنستان
  • اعلام فهرست تیم‌ملی برای دیدار با ترکمنستان/ قلم قرمز قلعه‌نویی بر روی نام کاپیتان‌ها
  • دعوت قلعه نویی از ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی/ خداحافظی با حاج صفی و انصاری فرد؛ چشمی هم دعوت نشد
  • اعلام فهرست تیم‌ملی برای دیدار با ترکمنستان
  • اعلام لیست جدید تیم ملی؛ سورپرایزهای قلعه‌نویی برای عید نوروز
  • ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند
  • قلعه نویی 29 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد؛ احمد نور همچنان غایب
  • ترابی: شاید از پرسپولیس بروم
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم