Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@07:10:02 GMT

عکس شوکه کننده از اعتراضات امروز امریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۵۷۲

عکس شوکه کننده از اعتراضات امروز امریکا

عکس شوکه کننده از اعتراضات امروز امریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: اعتراضات امروز امریکا عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس‌های دولتی امریکا: نقض IP در سراسر بازارهای NFT وجود دارد

ایتنا - NFT یک گواهی دیجیتال اصالت است که مالکیت یک مجموعه، مانند یک اثر هنری یا قطعه موسیقی، را اعطا می‌کند. این گواهی در واقع یک لینک راستی‌آزمایی‌شده به یک قطعه رسانه‌ای است که ممکن است روی بلاک‌چین قرار داشته باشد یا نداشته باشد حباب توکن‌های بدون همانند (NFT) مدتی پیش ترکید، اما دولت ایالات‌متحده تازه همین چند وقت پیش گزارشی را منتشر کرده است که به چارچوب قانونی حول آن می‌پردازد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این مطالعه که به طور مشترک توسط اداره حق نسخه‌برداری (USCO) و اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری (USPTO) ایالات‌متحده پس از درخواست سنا در سال 2022 انجام شد، مشخص کرد که قوانین فعلی مالکیت معنوی برای مقابله با نقض حق چاپ یا علائم تجاری در NFTها به اندازه کافی قوی هستند. این آژانس‌ها همچنین اعلام کردند که اگرچه این توکن‌ها مزایایی دارند، اما «نقض علامت‌تجاری و سوء‌استفاده در بازارهای NFT رایج است».
 
به عنوان یادآوری، NFT یک گواهی دیجیتال اصالت است که مالکیت یک مجموعه، مانند یک اثر هنری یا قطعه موسیقی، را اعطا می‌کند. این گواهی در واقع یک لینک راستی‌آزمایی‌شده به یک قطعه رسانه‌ای است که ممکن است روی بلاک‌چین قرار داشته باشد یا نداشته باشد، اما هر کسی که مقصد URL یک NFT را در اختیار داشته باشد می‌تواند رسانه‌ای را که به آن ارجاع دارد را در هر زمانی تغییر دهد.
 
این سازمان‌ها خاطرنشان کردند که NFTها و قراردادهای هوشمند مرتبط با آنها می‌توانند به صاحبان نشان‌های تجاری در مدیریت، صدور مجوز و انتقال حقوق IP کمک کنند. به طور کلی NFTها می توانند به هنرمندان کمک کنند تا از فروش آتی آثار خود نیز درآمد کسب کنند.
 
با این حال، این مطالعه به «نگرانی گسترده‌ای در مورد اینکه خریداران و فروشندگان NFT نمی‌دانند چه حقوق IP در ایجاد، بازاریابی و انتقال NFTها دخیل است و اینکه NFTها ممکن است برای تسهیل نقض کپی‌رایت یا علامت تجاری استفاده شوند وجود دارد» اشاره می‌کند.
 
این گزارش خاطرنشان می‌کند که ماهیت غیرمتمرکز NFTها و شبکه‌های بلاک‌چین، هرگونه تلاش برای اعمال علائم تجاری را پیچیده می‌کند.

دیگر خبرها

  • آژانس‌های دولتی امریکا: نقض IP در سراسر بازارهای NFT وجود دارد
  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • چگونه چینی‌ها بازار ماری‌جوانا را در امریکا اداره می کنند؟
  • سارا سالار کیست و چرا پست جنجالی او درباره «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • چرا همسر «سروش صحت» همه را شوکه کرد؟
  • کابینه وحشت ترامپ
  • فوری: فهرست عجیب و شوکه کننده تیم ملی برابر ازبکستان؛ قلعه نویی دو کاپیتان را حذف کرد!
  • فوری: فهرست شوکه کننده تیم ملی!
  • پهپاد انتحاری امریکا به میدان نبرد نزدیک‌تر شد
  • اعتراضات فعالان محیط زیست در بخش‌های مختلف آلمان