Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:09:38 GMT

فرار هماهنگ مسجد سلیمانی‌ها به بهانه تست کرونا!

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۶۳۴

فرار هماهنگ مسجد سلیمانی‌ها به بهانه تست کرونا!

اعضای تیم نفت مسجدسلیمان اقدام به حرکت عجیبی برای عدم پرداخت مطالبات خود به یک کمپ تمرینی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اردوی آمادگی خود قبل از شروع فصل را در کمپ مجهز تمرینی احمدآباد مستوفی تهران برپا کرد و در حالی تصمیم داشت از ششم خردادماه تا اوایل تیرماه در این کمپ تمرین کند که از سال گذشته نیز ۴۰۰ میلیون تومان به این مجموعه بدهکار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما اعضای تیم نفت مسجدسلیمان بعد از گذشت یک هفته از تمرینات‌شان، از هتل محل اقامت خود در احمدآباد مستوفی گریختند تا مطالبات این مجموعه را پرداخت نکنند.

 

 ماجرا از این قرار است که کارت‌های بازی بازیکنان نفت مسجدسلیمان در اختیار این مدیریت کمپ عصر انقلاب قرار داشته ولی اعضای این تیم به بهانه تست دوم کرونا و انجام بازی دوستانه، کارت‌های خود را از مدیریت این هتل دریافت کرده، از هتل خارج شده و به هتل مشهد در شهر تهران انتقال یافتند!

 

پس از این اتفاق، شاگردان مهدی تارتار دیگر به کمپ عصر انقلاب در احمدآباد مستوفی برنگشتند  و در ادامه مشخص شد که تمام اعضای این تیم وسایل خود را جمع‌آوری کرده و بدون تسویه حساب و هماهنگی با کارکنان این کمپ تمرینی، از هتل گریخته‌اند.

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و انتخابی در دو بخش با لوازم و بدون لوازم در تمامی رده های سنی در قالب ۲۲ تیم از سراسر استان به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان در سالن جانبازان شرکت نفت برگزار و در پایان تیم های برتر این دوره معرفی شدند.

در بخش پرس سینه با لوازم در رده سنی نوجوانان هیات گتوند اول، ایرانیان امیدیه عنوان دومی و قدوسی بهبهان مقام سوم را کسب کرد. در رده جوانان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، نیرو ایذه دوم و هیات شوشتر به عنوان سومی رسید.

در رده بزرگسالان باشگاه نیرو ایذه اول شد، هیات شوشتر دوم و قدوسی بهبهان سوم شد. همچنین در رده پیشکسوتان هیات شوشتر موفق به کسب سکوی اولی شد، باشگاه نیما مسجدسلیمان دوم شد.

در بخش پرس سینه بدون لوازم در رده نوجوانان باشگاه اوتانا رامهرمز اول شد، باشگاه حامد مسجدسلیمان دوم و مکث مسجدسلیمان سوم شد. در رده جوانان اوتانا رامهرمز موفق به کسب سکوی نخست شد، باشگاه مکث مسجدسلیمان دوم و هیات شوشتر سوم شد.

در دره بزرگسالان باشگاه مکث مسجدسلیمان اول شد، باشگاه شیران بختیاری جنت مکان دوم و قهرمانان اندیمشک عنوان سومی را از آن خود کرد. همچنین در رده پیشکسوتان بدون لوازم پوریای ولی دزفول اول، باشگاه شهید شیرالی اهواز دوم و ایرانیان امیدیه سوم شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897496

دیگر خبرها

  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان
  • ایران - بحرین بازی تمرینی با مجوز صعود
  • توپکرانی ۱۳۷ هزار متر خط لوله در نفت و گاز مسجدسلیمان