Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:16:54 GMT

آتش در اطراف دریاچه خلیج‌فارس تهران مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۷۶۴۴

آتش در اطراف دریاچه خلیج‌فارس تهران مهار شد

ملکی با اعلام این خبر افزود: حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته حادثه حریق در یک تکه زمین در خیابان جوزانی غربی بلوار طبیعت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک قطعه زمین شخصی که اطراف آن دیوار کشی شده‌است اما داخلش ساخت و سازی وجود نداشت رخ داده و در پی آن علف‌های هرز و یکسری گیاه خشک شده دچار حریق شده بود که بلافاصله نسبت به ارتفاع آن اقدام کرده و دقایقی بعد از اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محل به ایستگاه بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی محل حریق و دریاچه و پارک چیتگر، حساسیت‌های پیرامون آن ایجاد شده بود که خوشبختانه این حریق نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطفاء شد و خسارت جانی نیز به دنبال نداشت.

برچسب‌ها آتش‌نشانی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران آتش نشانی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد