Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه ایتالیایی حاضر است در ازای دریافت پول نقد، ستاره جوان خود را راهی اولدترافورد کند. تاریخ انتشار: 02:35 - 16 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۲۳۱

خبرگزاری میزان - طی جدیدترین گزارش توسط رسانه ایتالیایی «Gazzetta dello Sport» سران فیورنتینا آماده هستند تا تخفیف اندکی در قیمت ۷۰ میلیون یورویی‌ای که قبلاً برای کیه‌زا درخواست کرده بودند، ایجاد کنند، اما با این حال برای اجازه خروج وی تنها پول می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که سایر تیم‌های علاقه‌مند به کیه‌زا مانند یوونتوس در تلاش‌اند تا بازیکنان خود را در هر معامله احتمالی بگنجانند، اما این چیزی نیست که مالک باشگاه فیورنتینا خواهان آن باشد.

بنابراین، اگر منچستریونایتد کیه‌زا را بخواهد (همانطور که گازتا دلو اسپورت نوشته است)، درصورتی که تلاش‌های آنها برای انتقال سانچو به اولدترفورد موفقیت‌آمیز نباشد، کیه‌زا پلن بی آنها خواهد بود، در این صورت خرید این وینگر ۲۲ ساله چیزی کمتر از ۷۰ میلیون یورو برای منچستر یونایتد هرینه دربر خواهد داشت.

با ثبت ۷ گل و ۵ پاس گل در ۲۶ بازی این فصل، آمار کیه‌زا کاملاً مانند سانچو نیست، اما مطمئناً خرید او برای یونایتد ارزان‌تر از ستاره دورتموند تمام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای منچستری‌ها؛ پوگبا به شرایط بازی رسید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستر یونایتد فدریکو کیه زا منچستریونایتد فیورنتینا کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید

زی‌سان: بر اساس گزارش‌ها قیمت این خودرو در زمان تحویل غیرقطعی است و بر اساس نرخ روز خودرو محاسبه خواهد شد. میزان پیش‌پرداخت خودرو حدود ۸۱۲ میلیون تومان اعلام شده و شرکت ارائه دهنده خودرو اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند تا ۷۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند. 

به گزارش زی‌سان، قیمت پارسال خودرو حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، اما قیمت امسال خودرو قرار است برای متقاضیان در زمان تحویل محاسبه شود. 

شرایط فروش دایون را در جدول زیر بخوانید: 

منبع: ایران جیب

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید