Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتایان کانادایی و هلندی خود درباره مسئله کشمیر گفتگو کرد.

بر این اساس، وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شاه محمود قریشی در تماس با وزرای خارجه کانادا و هلند به صورت مجزا با اشاره به وضعیت بغرنج حقوق بشر در کشمیر تحت کنترل هند گفت: ۸ میلیون انسان بی گناه تحت بدترین نوع ظلم و ستم و رویکرد غیر قانونی نیرو‌های هندی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی تاکید کرد: پاکستان تلاش‌های هند برای تغییر ترکیب جمعیتی منطقه کشمیر از طریق نقض آشکار قوانین بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل به عنوان اصلاح قوانین داخلی را محکوم می‌کند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این تماس‌های تلفنی بر لزوم دست به کار شدن جامعه جهانی برای توقف اقدامات دهلی نو علیه مسلمانان تاکید و اعلام کرد: موضع گیری در مقابل پیشبرد اهداف فاشیستی هند برای امنیت منطقه اجتناب ناپذیر است.

وی در گفتگو با "استف بلاک" وزیر خارجه هلند هم بر لزوم اتخاذ یک اقدام جامع، یکپارچه و مشترک در سطح جهانی برای احیای اقتصادی کشور‌های در حال توسعه با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا تاکید کرد.

وزیر خارجه پاکستان همچنین دیگر تحولات منطقه‌ای از جمله روند صلح افغانستان را با وزرای خارجه کانادا و هلند مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: اسلام آباد همچنان به ایفای نقش برای رسیدن به صلح پایدار و ثبات در افغانستان متعهد است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاه محمود قریشی مسئله کشمیر وزارت خارجه پاکستان خارجه پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد

در اولین دیدار کاری رئیس جمهور در اسلام‌آباد وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

دریافت 980 KB

دیگر خبرها

  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • فیلم| قدرانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب برای حمایت از مردم کشمیر
  • فیلم| دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد