Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر گفت: در بازرسی سرزده‌ای که از یکی از کشتارگاه‌های طیور واقع در شهرستان اشکذر صورت گرفت، بازرسان متوجه میزان تقریبی ۱۰ تن مرغ منجمد تاریخ گذشته شدند.

او افزود: این متهم بنا داشت گوشت های منجمدفاسد را بسته بندی و سال آینده به بازار  عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی نسب  ادامه داد: با صورت جلسه و اخذ دستور دستگاه قضایی و همکاری عوامل نیروی انتظامی شهرستان این کشتارگاه پلمب و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادستانی ارسال شد.

او اظهار داشت: واحد فوق در سنوات قبل نیز تخلفات  مسائل بهداشتی داشته و می‌طلبد تا  اقدامات پیشگیرانه از طرف دستگاه قضایی با آن به عمل آید.

فرماندار اشکذر گفت: به منظور نظارت بر وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های دام و طیور گشت‌های مشترک سر زده‌ای متشکل از نمایندگان مرکز بهداشت، شبکه دامپزشکی، فرمانداری و نیروی انتظامی موارد بهداشتی کشتارگاه‌ها را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

هادی نسب با قدر دانی از مجموعه مدیریت شهرستان در انجام گشت‌های مشترک برای سلامت مردم، تصریح کرد: اولویت اول و خط قرمز ما سلامت شهروندان است و واحد‌هایی صنعتی که در زمینه‌های متفاوت خصوصا تامین مواد غذایی و مایحتاج مردم فعالیت می‌کنند ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و در صورتی که منافع شخصی را بر سلامت جامعه ترجیح بدهند با آن‌ها برخورد شدیدی می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • مردمی سازی سلامت در مهریز